Nekad dannezz | Åtgärd Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dannezz

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 1843 — Normal (25p)
Typ: Combat Logging (§ 4.1g), FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Värnar inte om sitt egna LIV, Combat logging.
Personal: GT
Datum: 2026-04-18
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej!
Det hela började såhär det var så att jag var på Trygg-Hansa med min vän för att vi skulle byta bil med en kille, sedan medans vi höll på och diskuterade angående bytet för att komma överens så dyker det upp två killar på Trygg-Hansa parkeringen och börjar svära åt oss och nämna våra mammor och hota oss med att vi ska åka utanför Trygg-Hansa osv alltså väldigt mycket hetsande från deras sida självklart blev jag ju arg och svarade tillbaka på deras svordomar då jag inte gjort något emot dom och aldrig sett dom innan men ändå blev hotad av dom. Iallafall så trodde jag att det var över då dom åkte därifrån då jag försökte undvika konflikten men dom väntade alltså utanför Trygg-Hansa i kanske 10-15 minuter tills jag åkte därifrån emot piren sedan så åker dom efter mig och tydligen jagat mig men det var ingenting jag såg förens jag ställde in min bil på piren garaget sedan till slut så hoppar dom ut från bilen och gör emote abusen genom att lyfta mig genom bilen vilket är en extremt dålig stil och ett regelbrott då man aldrig i verkligheten kan bära någon på det sättet genom bilen så snabbt genom ett klick sedan kör dom mig till deras gänghus och ber mig bland annat klä av mig osv detta gjorde mig väldigt arg då jag helt ärligt inte gjort något ända fel emot dom eller sett dom innan alltså dom kidnappade mig helt utan anledning samt emote abusade och rdmad mig genom att skjuta mig i en bur och detta resulterade i att jag blev extremt arg och stängde av mitt spel inte i syftet av att combat logga men jag såg det som att scenariot var över då jag redan låg dumpad i deras hus och dom hade redan dödat mig. Jag förstår staffen som bannade mig nu i efterhand och att det kan tolkas som combat logg.
Jag vill bara säga att jag genuint verkligen ber om ursäkt för detta och lovar från djupet av mitt hjärta att detta aldrig kommer hända igen i fortsättningen skulle det hända så får ni jätte gärna banna mig för alltid jag lovar att detta aldrig kommer hända igen och jag har verkligen tagit lärdom utav denna ban och jag skulle uppskatta extremt mycket en andra chans ifrån er.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag är helt ärlig och förstår nu i efterhand att det kunde tolkas som combat logg och därför anser jag åtgärden som inte felaktig och fullständigt korrekt från staffen som bannade mig. Sedan FearRp regelbrottet förstår jag också till 100% men jag var så frustrerad i stundens hetta när jag blev kidnappad utan anledning men lovar som sagt att detta aldrig kommer hända igen framöver.
Jag skulle uppskatta en andra chans oerhört mycket då jag anser att jag lärt mig verkligen från denna ban och tagit lärdom av banen och vet konsekvenserna man kan få utav denna typ av regelbrott. Jag lovar verkligen att detta inte kommer hända framöver. Detta garanterar jag er om jag skulle bli oerhört glad och tacksam för en andra chans och hoppas att ni kan se det från min situation och förstå min frustration eftersom jag blev kidnappad utan anledning och fick ta emot extrema svordomar helt utan anledning när jag aldrig träffat på dessa personer ingame tidigare.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mxiVLu4Nlajo4GQU4?invite=cr-MSxlaVgsMjY3MzU5MTk&v=30

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka