Nekad DoomBoy (Robin Karlsson) | Ban Överklagan [svealand]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-motor-581 — FiveM, Utgår 2026-03-07
Anledning: skjuter sin polare rakt i huvet utan vettig anledning.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Okej jag ska va helt ärlig här. När jag kom ingame började han direkt skrika och tjata igen om att få köpa mitt privat inköp billigare. Jag sa 800k, han ville ha de billigare och fortsatte tjata. Han har gjort de flera gånger innan också, så jag va redan trött på hela grejen. sen sa jag att de va för mkt tjat och gick därifrån, men han sprang efter, slog mig och kallade mig saker som “hobunge” och sa att jag hade attityd. Jag va redan trött irl och tänkte inte klart i stunden. När han fortsatte slå och sen även körde över mig med bilen så tappade jag tålamodet helt. Som jag sa innan att jag skulle skjuta honom och till slut gjorde jag de. Jag sköt och mag dumpade, och de va ett impulsivt beslut. Jag tänkte inte på reglerna eller konsekvenserna just då, jag reagerade bara på ilska och frustration. Och i efterhand ångrar jag verkligen att jag lät de gå så långt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar. Oavsett hur han betedde sig så va de jag som valde att skjuta. Jag borde ha hanterat de annorlunda istället för att låta känslorna ta över. De va fel av mig.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte agera när jag är arg eller trött. Jag måste ta ett steg tillbaka istället för att reagera direkt. Nästa gång ska jag lämna situationen helt eller ta de via staff istället för att göra något impulsivt. Jag kommer tänka ett extra steg framöver innan jag gör något sånt igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag ångrar hur jag hanterade situationen. Jag va trött, irriterad och tänkte inte klart. De är ingen bra ursäkt, men de är förklaringen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka