Accepterad Dominospizzalover | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
221
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870880739/

Ditt Hex-ID: steam:11000013646e1e3

Vad är din discord tagg? Dominospizzalover

Vem var det som bannade dig? 320 antar jag, klackskoban till 2026

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-31 225959.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev klackesko bannad då det skickades in en bild där vi skriver något i form av "staffs är nära". Jag har inte fått se bilderna utan har bara fått höra i tredje part att det är detta som det handlar om. Först blev jag bannad för jag HADE VARIT MED I en discord som hette "Tz project". Vi blev sedan unbannade för att det var helt ologiskt att få ban och det insåg Ludde och Bubblegum också sedan. Men ca 2 dagar senare skickas det tydligen en bild där vi har skrivit att staffs är nära. Jag vet personligen inte i vilket sammanhang detta ska ha skrivits, men som ni vet finns det sätt att se på . Bland annat så går det att ta i inventoryt och dra till "ge" och då se staffs som cirkulerar ovan. Jag kan bara spekulera om ifall det är saken. Jag har varit bannad i ca ett halvår och vill gärna tillbaks till unive. Har fått höra av vänner att det är mycket bättre och att det blivit mer kontrollerat kring gäng, shoot on sights etc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt o körde hem från min polare så fick jag en notis av att jag "blivit sparkad ur Unive discord", sen skriver min vän att han är klackeskobannad, så då bara antog jag att jag också var det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Varken eller skulle jag säga. Jag blev helt enkelt bannad för att staffs ville ta det säkra före det osäkra. Och det är klart att det ser konstigt ut när det skickas in en bild som den. Men vill klargöra att bannen för att jag varit med i den discorden är helt orelevant. Var med i den i ca en dag så en av mina vänner ville ha en gratis vecka typ, och det kunde man få genom att bjuda in sin vän och därav få "invites". Så fusk har det aldrig handlat om på unive. Och att sedan få den bilden ser ju konstigt ut, men bevisar ingenting för den delen. Har aldrig varit känd som en problemspelare och har associerat mig mycket med representabla spelare som KNENO, som även vittnat kring mitt beteende på unive. Vill bara ha en ny start och därav starta om från start igen på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dels den jag berättat om, sedan lite mindre små bans. Men har inte kört på lång tid nu så svårt att minnas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svårt o säga, inte gått med i discorden antar jag då jag misstänker att det var den utlösande faktorn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag saknar unive :D:D:D:D:D:D Kommer försöka vara med representabel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, (har ingen bild på bannen då jag inte har gta nedladdat just nu så går ej att få tag på)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka