Accepterad Lilleman0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,953
Reaction score
258
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198831096223/

Ditt Hex-ID: steam:110000133e7d19f

Vad är din discord tagg? Lilleman0

Vem var det som bannade dig? Hapy

Bild på banmeddelande: IMG_1668.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade bloodfx i mina filer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i vanlig gäng vc sen drar happy mig till en boss vice där ca 6 pers sitter och ber mig skärmdela och jag blir pc checkad (utan misstanke), då hade happy frågat mina kompisar vem han skulle skrämma upp med en pc check på lall men sen gjorde han det ändå och jag gör allt han säger och han frågar massa frågor som jag också svara ärligt på sen så säger han att jag har bloodfx men jag försöker förklara att det ej gör någon skillnad för jag ej har en puremodebypass och aldrig haft hade fattat till 100% att jag skulle bli bannad om jag hade en sådan men eftersom jag ej har det så tycker jag det är lite bs, Det är samma sak när folk har 100k or die pack när dem går in på Nordix men det försvinner när man går in på unive pga puremode

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det säger sig själv att den är felaktig då puremode finns av en anledning ( att blocka allt som ej är tillåtet ) vilket det även gjorde hos mig efter som sagt jag ej har en bypass så inprecip så spelar det ju ingen roll vad jag har för grafiker/ filer för det blir blockat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Gamla bans för pwg tex när man inte rpat tillräckligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte helt ärligt kanske inte ha massa skit i sina filer men det är roligt att ha på tex nordix

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt men kommer inte ha massa onödiga saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka