Nekad Dominospizzalover | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
221
Reaction score
10
Ditt discord namn: Dominospizzalover

Ditt Hex-ID: steam:11000013646e1e3

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller + pban för tzproject

Vem/vilka tog beslutet? Bubblegum (kan vara 320 med, fick höra att han var med på det men har inte frågat bubblegum själv)

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet fattades eftersom Bubblegum fick eller tog en bild där jag var med i TZ Project Discord servern. Lite innan julafton fick jag en gratis tre dagars kod för att testa fusket TZ Project. Jag valde att prova det av nyfikenhet, eftersom jag aldrig tidigare fuskat på FiveM, och ville se hur det fungerade. Jag testade fusket på RxM Lall, en vMenu-server skapad av Kerstin, och även på någon amerikansk server. Jag använde ESP och aimbot, vilket jag förstår är moraliskt fel. Jag aktiverade koden på en söndag, men eftersom jag har skilda föräldrar och åkte till min pappa dagen efter, kunde jag bara använda fusket under en dag. Det berodde på att nyckeln var kopplad till ett annat hardware ID, och jag har bevis som stödjer detta om det skulle behövas. Totalt använde jag fusket i ungefär två timmar, men aldrig på Unive. Jag har varit emot fusk på Unive från första början. Har bett 320 att göra ett starkare anticheat då jag upplevt flertal som fuskar när man "rullar" ingame. Om ni vill kan ni kika på kill-historik på Unive, den borde vara betydligt högre om jag hade fuskat där. Dessutom vet jag att Unive använder anticheatet Hala Anticheat och Fiveguard, och jag är inte så naiv att jag skulle tro att jag kan undgå ett anticheat system.. På Unive har jag en ped, är högt uppsatt i ett gäng och spenderat regelbundet pengar på servern. Jag skulle vunnit absolut 0 på att fuska, särskilt när unive själv har anticheat system. Jag märkte också att min FPS sjönk drastiskt på RxM när jag testade fusket, så jag skulle aldrig ens överväga att använda det på en mer prestandakrävande server som Unive. Jag förstår att det kan se illa ut att jag var med i TZ Project, men jag använde bara en gratis kod och har aldrig spenderat pengar på något fusk. Jag är medveten om att det är förbjudet att fuska på Unive, men det finns ingen regel mot att testa fusk på andra servrar. Jag skulle aldrig riskera allt jag byggt upp på Unive för något så dumt som att fuska där. Om det behövs är jag fullt villig att skicka ytterligare bilder direkt till Bubblegum (eller den som hanterar ärendet) i pm, då jag inte vill dela viss information öppet. Kan försöka leta upp någon bild om jag har på att koden är expired, men har ej kollat än. Jag har också raderat allt relaterat till fusket från min dator, både på grund av risken för trojanvirus och för att jag inte har någon användning av det längre.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att jag inte har använt tredjepartsmjukvaror på unive. Jag förstår att det ser illa ut, eftersom att jag varit med i en discord där det säljs fusk. Men skulle aldrig betala för ett fusk, när jag kan lägga pengarna på unive, där det dessutom håller längre. Jag fick som jag tidigare skrivit en tre dagars gratis kod, för att prova. Min polare hade kört med det på amerikanska servers och sade att det var kul. Då blev jag helt enkelt nyfiken, då jag fick höra att man kunde prova gratis i 3 dagar. Jag har lojalt spelat på unive i ca 2 år, och skulle inte kasta bort det för att kunna fuska i 3 dagar. Jag har bevis på att det var en gratis kod, även hur länge den varade. Dem ungefär 2 timmarna jag kunde använda, använde jag till att lalla på RxM servern, genom att tävla på race banor och skjuta runt. KNENO har pratat med dig bubblegum och förklarat lite bättre, vet inte exakt vad han har sagt. Men jag skrev till han direkt när jag fick ban för att förklara att jag inte skulle göra detta, har spelat med han i över 2 år, är ledning i hans gäng och skulle inte svika han för det. När jag inte längre hade tillgång till fusket så lämnade jag discord servern, och tog bort fusket helt. Dock har jag joinat den efter, eftersom att jag helt enkelt velat kolla runt, vilket inte bör vara mot reglerna. Jag skulle alltså bara säga att det SER dåligt ut, vilket är varför jag förstår varför bubblegum placerar sin ban. Däremot anser jag att den är felaktigt, refererar till allt jag skrivit

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...9e2b4c4ddb4a709f3fc56653ceecb8b971df154c12ca& Detta är bilden jag fick av bubblegum. TROR jag har bevis om när jag fick en gratis key, så du ej tror jag ljuger. Tz har en hemsida men vet inte om deras info lagras. Skulle det krävas letar jag gärna

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka