Accepterad Doggy | Ban överklagan (Flax)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doggy

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797829627/

Ditt Hex-ID: 110000131ec35fb

Vad är din discord tagg? Zeeko#5479

Vem var det som bannade dig? Flax

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: kwdyqw Anledning: Sundförnuft Går ut om: 0 dagar 23 timmar 4 minuter Placerad av: Flax ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag vet att staffen Flax bannade mig för att jag var dum nog att köra in med en bil i gänghuset. Jag förstår helt och hållet varför Flax valde att banna mig då jag gjorde något som inte var okej. Jag kan förklara mer nedanför av vad som hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag gick in på unive runt kl. 10.00 och då så ringde jag min kompis och kollade vad han gjorde eftersom han kom tillbaks till unive för 10 dagar sedan och hade Krim och var med i ett gäng som heter 19th street. Efter jag hade ringt min kompis och frågat vad han gör och vart han är så sa han att han var vid 19th street så jag åkte dit och kollade vad alla gjorde och sedan så blev det skottlossning och då så tog jag fram min glock.19 och skyddade min kompis och hjälpte dom andra i gänget att skjuta, efter den långa skottlossningen så frågade jag vice bossen om vi skulle göra något speciellt idag och då så sa han att vi ska storma the lost mc för att vi har gäng krig mot dom då så åkte jag och min kompis till sjukhuset för att det var en kille hos oss som hade döt där och efter vi har lämnat honom så åker vi där ifrån. Vi drog oss ner till piren och skulle kolla om nån var intresserad i min butik.Så jag började med att skriva i blocket så här: Säljer/byter min butik och då svarar en kille med namnet michael asa att han ville träfa mig och prata om butiken så vi träffades på piren och började åka mot min butik.när vi väl kommer fram till min butik så frågar han hur mycket jag ska ha för den och jag säger att han ska ge bud då säger han att han har en import som han kan byta, så vi åker till närmsta garage och han visar mig bilen, jag kollar och test kör bilen och tycker inte om den så mycket så jag tackar nej. Efter det så skjusade han mig till piren och jag och min kompis drog till vårat gäng hus och då när vi kom dit så sa jag: Undra om det går att få in bilen i gänghuset, vilket som var väldigt sundförnuft och jag är dum nog att testar och det går och sedan blir jag bannad. Det var ett dåligt beslut och jag kommer aldrig göra om detta. Hoppas att ni förlåter mig och det ska inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban då jag gjorde fel och inte tänkte mig för. Jag respekterar beslutet som Flex tog och hade själv tagit samma beslut om jag var i hans sits. Jag vet själv att jag gjorde fel och att det inte är okej det jag gjorde. Jag vet själv att det jag gjorde kanske inte var så smart ide och har insett nu att jag verkligen ångrar det jag gjorde. Som sagt är jag en person som inte har så stort konsekvenstänk vilket gör att jag inte riktigt tänker mig för. Detta är ett återkommande problem som har påverkat mig negatift då jag har blivit bannad för saker som jag egentligen inte skulle blivit bannad för om jag hade tänkt mig för ett steg till innan jag gjorde det. Det vill säga vid detta tillfälle där jag var dum nog att köra in bilen i gänghuset. Jag har varit bannad ett antal gånger men börjar förstå felen jag gör. Samanfattat så tycker jag inte att det var en felaktig ban då jag bröt mot regeln Sundförnuft och gjorde något som inte tillhör rp. Jag förstår till fullo varför Flax valde att banna mig och hoppas att jag kan få en ny chans då jag själv vet att jag kan bättre, dock så förstår jag helt ifall denna ban överklagan också blir bannad då jag gjorde något som verkligen inte var okej och som även inte ska upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad väldigt många gånger och dom flesta är ifrån mitt ''förflutna'', efter att jag blev permanent banad för problemspelare och nu har jag kommit tillbaka så har jag förstått vad som är okej och inte okej. Förr så förstod jag inte riktigt det vilket gjorde att jag fick väldigt många bans. Visst, vissa var felaktiga, det vill säga sv banns som var felaktiga men i grund o botten så har jag lärt mig ifrån de bannsen som har varit på riktigt. Jag har tagit lärdom av mina bans på det viset att varje gång jag har blivit bannad så har jag försökt förstå vad det var jag gjorde fel, förr så var det väldigt svårt för mig vilket resulterade i att jag aldrig lärde mig efter mina banns, men på sistone så har jag lärt mig av mina bans vilket har resulterat i att min uppfattning har förändras om hur man ska betee sig i sin rp för att undvika så många regelbrott som möjligt. Den gången jag blev permanent bannad från servern var jag borta i ungefär 3 månader, under dessa 3 ´månaderna så började jag lära mig hur jag ska beete mig vilket gjorde att jag fick komma tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag verkligen kunnat gjort. Vid varje ban man får så hade man alltid kunnat gjort något annorlunda för att undvika regelbrottet som man gjorde. Jag hade t.ex kunnat strunta i att köra in bilen. eller helt enkelt bara inte tänkt på det från första början. Jag förstår varför jag blev bannad och tycker att jag förtjänar denna bann men jag vet att jag kan göra bättre. Jag hade även kunnat strunta i att åka till vårat gänghus och bara åkt nån annan stans där ifrån men jag valde att köra in bilen i gänghuset. det var ett väldigt dumt beslut och hoppas ni förlåter mig och ger mig en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag defenetift gjort. Lär man sig inget av sin ban så förtjänar man inte heller att bli unbannad men jag har verkligen lärt mig och förstår varför jag blev bannad. Som sagt som jag har nämt tidigare så respekterar jag Flax beslut och jag hade tagit samma beslut om jag var i hans sitution. Jag har lärt mig att jag borde tänka mig för ett extra steg och inte bara göra. Som sagt borde jag tänka först och göra sen, inte göra först och tänka efter. Detta är något som jag verkligen försöker förbättra mig på och hoppas att det ska bli bättre med tiden. Jag vill även säga att detta beetende hos mig ska inte upprepas och kommer inte hända igen och i fortsättningen ska jag tänka mig för ett extra steg innan jag gör saker och tänka efter suntförnuft, alltså ifall jag hade gjort detta i verkligenheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka