Nekad Mr23_w | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr23_w

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000165b54abd

Vad är din discord tagg? Mr23_w

Vem var det som bannade dig? sebbe91

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-28 013325.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? cloggar under en scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev beskjutna så jag valde att gå upp till taket, och börja skjuta tillbaka. Det var många bilar och mycket folk och det bidrog med att det hände mycket. Då råkade jag trycka right ctrl och jag buggades ned under marken. Jag valde då att då gå in i spawn menu och gå till senaste för att snabbt fortsätta med senariot, men det funkar inte. jag tar spawn och spawnar senaste igen för att se om det skulle lösa problem men det gjorde inte det. Till slut va jag tvagen att gå ut och fixa några saker till min morsa efter 10 min kom jag tillbaka och valde jag att spawna i gänghuset, jag tog ut en heli och valde att flygade rakt mot samma ställe. För inte förstöra senariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Allt beror igentligen på var man kollar. Från min sida så tycker jag inte att jag borde inte bli bannad eftersom att jag buggades ned och försökte lösa problemet så snabbt som möjligt. Grejen var att jag inte tänkte på hur de skulle se ut får andra. Man kan tydligt se i loggs att jag tog spawnmenu 2 gånger osen till sist så quita jag och spawnade i gänghuset. Jag ville ba lösa problemet snabbt och enkelt, och trodde spawnmenu skulle hjälpa. Innan man banna mig så pratade jag med en krim ansvarig om detta och sa till han exakt vad som skede och han sa till mig att det var okej, att det är lugnt. Då jag antog det som att problemet var löst, jag har klipp på den konversationen. Osen plötsligt så blev jag bannad av en annan helper som var ej med i disskuationen. Den helpen pratade inte heller med mig, om han skulle prata med mig innan han bannade så skulle han förstå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tar min polare genom fängelsegaller och springer därifrån, springer från 3 poliser. och det va fel av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 2 saker som jag kunde göra annorlunda. Det första är att jag inte skulle råka trycka right ctrl så skulle jag inte buggades ned, då skulle inget av detta hänt. Det andra är när jag buggades ned att jag borde skriva /help och be staffs hjälpa mig men grejen var att jag var så stressad att jag inte tänkte, ville ba ha den snabbaste möjliga sättet att inte förstöra senariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nästa gång så kommer jag tänka innan jag gör något och tänka på vad för konsekvenserna blir även om tanken till orsaken var god.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka