Accepterad Blace | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rr.00

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199495819677/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b86b19d

Vad är din discord tagg? pellepa1t

Vem var det som bannade dig? @LUDDE

Bild på banmeddelande: Screenshot_2024-12-30_232916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem såg bara mig skjuta ifån gänghuset, dem såg inte vad som skedde innan. Jag har klipp på hur min kompis som stod precis brevid mig blev dödad. Då är ju såklart första instinkten att skjuta tbx.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit gänghuset och då står jag brevid min kompis efter 5 sekunder typ så blir han smattrad ifrån bergen, då skjuter jag tillbaka av ren instinkt men dem skjuter tbx på ngt sätt blev jag helt freezad så dem har öppet läge. Jag försökte krypa och gömma mig men dem avslutade mig helt. När jag blev helt avslutad (medvetlös) så såg jag ingen vits med att sitta och titta på när jag ligger död i 50 min så jag tabbade ut o tittade på Youtube eller twitch eller vafan de nu va. Och efter en stund så tabade jag in i o skulle checka läget men då har jag blivit bannad för att ha skjutigt ifrån gänghuset. I efterhand så fick jag reda på att LUDDE har försökt komma i kontakt med mig igenom staff samtal ig, men det har jag ju inte märkt eftersom att jag tittat twitch.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag gjorde ju delvis fel för jag skjöt ju ifrån alliansens gänghus, men jag har även fått lite olika info om detta. Vissa säger att man ska inte skjuta först men om de skjuter först så ska man försvara om det är ända utvägen. Men nu nästan precis efter jag vart bannad så ser jag att limpis o ludde, emilia o typ jonte sitter och pratar i vår gäng vc om bland annat detta. Då säger dem typ att man ska inte skjuta tillbaka, man ska ta klipp på händelsen och hoppa supp, så dem som utfört det ska få åtgärder istället för att vi alla får det. Men av den infon jag hade då så var det ju skjut tillbaka om dem skjuter. Det var ju det jag gjorde men samtidigt så fattar jag ju nu i efterhand att jag vet ju inte vad som skett innan. För jag kom ju lite i efterhand. Jag blev ju direkt inslängd i handlingen liksom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev typ bannad för något år sedan för jag fattade inte att jag skulle använda mig av /me blöder t.ex när man låg medvetlös och skulle rpa med ambulans personalen. Så istället så sa jag va jag trillade när jag var medvetlös, (JAG FATTADE HELT ENKLET INTE HUR MAN RPADE SÅ BRA DÅ)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat avvakta och checka läget lite grann för jag hade ju ingen koll på vad som hade skett innan. Och nu så vet jag att man inte ska skjuta tbx ifrån huset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 1) Inte ta förhastade slutsatser när jag inte vet så mycket om scenariot 2) Skjut inte tillbaka ifrån gänghuset utan ta ist klipp o hoppa sup. Visa att man är bättre själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka