Accepterad doggerogge linse | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

doggerogge linse

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024531274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? Dogge 1337 elit#7216

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Doggerogge linse. Doggerogge linse gillar att mecka med bilar han har en pappa som heter Pelle som jobbar på mekonomen Pelle har en sambo som heter Josephine och hon jobbar som Polis. Doggerogge linse
har en bror som heter Axel axel gillar också att mecka med bilar Axel har bra betyg i skolan och det går väldigt inte bra för honom med sin skolgång och han hamna i massa bråk, Doggerogge var tvungen att byta skola 5 gånger under sin barndom. Doggerogge linse gillar att spela golf och därför är stadig i sina händer. Doggerogge hade inte så många vänner som barn eftersom han hamnade i mycket bråk. Doggerogge linse vill hjälpa till i samhället men han lyckades inte hjälpa sig själv i vardagen, Dogge trodde han skulle hjälpa samhället men lyckades ej. Doggerogge ville hjälpa samhället så mycket att han ville polis när han blir vuxen, Doggerogge insåg när han var 18 år att han inte kommer lyckas i världen och inte känna några pengar, han hade böter att betala, skulder och mer.