Accepterad doggerogge linse | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

doggerogge linse

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024531274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? Dogge 1337 elit#7216

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Doggerogge linse. Doggerogge linse gillar att mecka med bilar han har en pappa som heter Pelle som jobbar på mekonomen Pelle har en sambo som heter Josephine och hon jobbar som Polis. Doggerogge linse
har en bror som heter Axel axel gillar också att mecka med bilar Axel har bra betyg i skolan och det går väldigt inte bra för honom med sin skolgång och han hamna i massa bråk, Doggerogge var tvungen att byta skola 5 gånger under sin barndom. Doggerogge linse gillar att spela golf och därför är stadig i sina händer. Doggerogge hade inte så många vänner som barn eftersom han hamnade i mycket bråk. Doggerogge linse vill hjälpa till i samhället men han lyckades inte hjälpa sig själv i vardagen, Dogge trodde han skulle hjälpa samhället men lyckades ej. Doggerogge ville hjälpa samhället så mycket att han ville polis när han blir vuxen, Doggerogge insåg när han var 18 år att han inte kommer lyckas i världen och inte känna några pengar, han hade böter att betala, skulder och mer.
Efter 3 månader lärde Doggerogge sig att tjuvkoppla bilar och tog över 10 bilar inom 1 vecka, efter 4 veckor kom en man upp till han och frågade om Doggerogge vill joina en mafia efter som dem har sett vilka skills han har och tror att Doggerogge kan hjälpa i deras mafia, Doggerogge var tvungen att joina mafian eftersom han låg dåligt när det gäller pengar. Dogge jobbade hårt i maffian och en dag blev han tillsagt att vara med i ett butik rån i den största banken i staden. efter en vecka när bankrånet skulle börja tog Doggerogge fram sin ak47 mot dem som jobbar och skrek till dem att öppna bankvalvet och ingen skulle trycka på nödknapp annars dör dem. bankrånet gick bra och dem flydde från platsen utan att polis kom, senare efter 2 veckor blev maffian stormad av polis och alla blev tagna utom en person, Doggerogge linse. Dogge tog en cross och massvis av pengar till bergen och fly från helikoptrarna som förföljde honom. Dogge var tvungen att fly så han tog på en förklädnad och tog en buss till flygplatsen, sedan smög han på ett plan till en ny stad, staden UNIVE. Doggerogge kom till Unive och snabbt köpte flertal av bilar han mötte nya vänner och samtidigt gömde sig från polisen. Doggerogge insåg snabbt att han inte kommer att bli anställd på något jobb så han måste gå över till den mörka sidan inom staden UNIVE.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli whitelist då jag kan rpa seriöst på fivem. Jag spelar ofta fivem och kan bidra med ett roligt rp och roliga scenarion. Jag kan alla regler inom fivem och era discord regler. Om jag då får whitelist kan jag utveckla min rp genom att t.ex skaffa ett whitelistad jobb som polis, ambulans m.m. Jag har bra tidigare erfarenheter inom roleplay och har rpat i över 1 år. Främst varför jag vill få whitelist är då för att kunna skaffa mig ett whitelistad jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av just unive är för att jag gillar verkligen hur ni har byggt upp en sån hög rp nivå med så många spelare på servern som rpar, Det andra som får mig intresserad av unive är att jag har kompisar som är aktiva som jag kan hänga runt me och ha det chill.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på sättet att jag och mina kompisar spelade vanliga Gta. Sen började min kompis tröttna på det sedan hittade han Fivem. Sedan så kollde han efter svenska servrar att spela på. Och sedan hittade han unive/multistaden som den hette på för i tiden. Och sedan rekommenderade han den för oss. Därefter tyckte vi det var kul och sedan började vi spela på servern Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är nog mest att fullfölja scenarion och jag behöver absolut inte alltid vinna dem. det är det mitt mål är med servern scenarion jag gillar att göra eller hoppa in i scenarion och som jag sa innan behöver inte vinna dom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är nog mest att göra eller kolla på scenarion och vara lite ballas på det bra sättet inte failRP. om ni inte fattar så kan jag bara säga priv. så det är nog att slags hitta några kompisar göra scenarion och vara glada för det är det jag älskar med rp och det är därför jag tycker att denna server är rätt att göra scenarion på och sen RP dom såklart.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag kommer ungefär vara inne 3-4 timmar 5 dagar i veckan. På helger kanske mycket mer tid Men nu när det är sommarlov kommer jag försöka vara så aktiv som möjligt. På sommarlovet kanske jag åka iväg irl på semester och då kommer jag inte kunna spela på nån vecka eller så. Måndag: 15-17,25 fotbolls träning. 20.00 till typ 22.00 Tisdag: Nånstans mellan 16,00 till 21.00 Onsdag Nånstans mellan 15,00 till 21.00 Torsdag Nånstans mellan 16,00 till 21.00 Fredag: typ hela kvällen Lördag: lite på morgonen sedan typ hela kvällen Söndag: morgonen och typ 17-22,00

Tillbaka