Inaktuell seeray__ | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seeray__

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? seeray_

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Idriz 1994

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? strallig, dum, inpulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axels har länge levt ett tråkigt liv som en usel bilmekaniker som han igentligen inte ens vill vara men för att livet ska gå runt så är de det han har fått utstå med men på senare dagar har Axel blivit allt mer stängd och börjat hänga med folk från den undre världen även att de inte är det han vill framtiden är osäker med axel men han skulle vilja börja jobba som säkerhetsvakt men eftersom han har börjat hänga med fel folk vet man aldrig hur de slutar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och kreativ rp till server och inte spela för att bara vinna scenarion utan också förlora på scenarion för att ha en stark och rolig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan ha ett roligt scenario även att man inte vinner det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag men det var över 1.5 år sedan och jag var ung och du men jag vet vad som gäller och det har jag alltid gjort då jag har hållit på med rp sedan 2020

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp suntförnuft powergaming de finns ju hur många som helst

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du är vidare genom verifiering

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka