Nekad Real Bullen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real Bullen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? love

Vad är ditt discord namn? realbullen

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel peterson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig, trevlig och energi full

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axel kommer att börja med att vara laglig och jobba på t.ex auto experten sc styling eller bilfiram. Axel kommer sedan börja bli lite små kriminell och bli mer och mer kriminell över åren (Dagarna/veckorna) Axel växte upp i en tuff miljö med mycket skott avlossningar och mycket kriminalitet. Axel hade mycket potencial med att bli polis, han jobbade mycket i skolan och hade en dröm... att stoppa kriminaliteten. Sedan när hans bror blev kriminell så började de bråka väldigt mycket hemma och alla var ovänner. Sen en dag som bli Axels bror skjuten... Axel ville inget mer än att bara få revansch på den som skjött hans bror, Axel blir kriminell...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara en aktiv spelare på servern och skapa roliga scenarion med andra spelare så alla har det roligt på Unive, kommer följa alla Unives regler och spela så seriöst jag bara kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna scenarion och man ska också låta motparten ha en chans att vinna i ett scenario utan att du ska göra det svårt för dom, man ska inte heller spela för makt och pengar som vissa gör, man ska helt enkelt ha ett roligt scenario med motparten så bägge parter tycker att det blir kul och spela på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag råkade säga något i ooc så fick jag ban, men lärde mig av att bara inte göra det, simpelt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: Random death match, när man går runder och bara skjuter utan någon backgrunds historia, Vdm: Vehicle death match, när man använder sitt fordorn som ett vapen, Meta gaming: när man anvvänder sig av information du inte har fått ifrån rp världen utan från discord, Suntförnuft: man ska tänkta realistiskt man ska göra som man hade gjort irl t.ex du hade inte kört in på typ auto experten eller sjukan och börjat burna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte direkt

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka