Inaktuell DJ. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJ.

Aktiv Medlem
Meddelanden
3,529
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Delav

Ditt discordnamn: drake_owo_

Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2003

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag ser brister i det som många staffs undviker, anser som inte stort nog eller för smått för att ta tag i. Många staffs söker sig efter stora beslut eller åtgärder och glömmer bort de små problemen såsom att upptäcka problemspelare tidigt, vdm, NLF regeln, suntförnuft och dessa små lallare. Problem som oftast krävs att digga fram material och logs för bevisning orkar inte alla med, men det är inte jag. Jag gillar att ställa till med rättvisa och jobba med alla sorters problem, små som stora. Ett exempel som jag stötte på var att jag åkte min kross vid sjukan och en vanlig medlem kom fram och slog av mig på krossen och sen snodde den mitt framför ögat på mig. Ingen staff kände att dom tyckte det var allvarligt nog för att göra något åt saken fast det är suntförnuft.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har vart med på Unive och denna community i ett par år och jag har sett en hel del ny spelarbas som inte bara är nya till Unive men till RP. Med detta så förkommer nya problem samt återkommande problem som måste lyftas upp. Jag tycker att allt för många staffs säger att man gjort fel och sen tar åtgärder vilket man ska, men jag ser sällan en staff som vägleder spelare till att göra bättre eller att visa hur man ska göra istället när en viss situation händer som ledigt till regelbrott.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer tillsammans med andra staffs försöka att vägleda spelare till ett bättre community och bättre RP. Genom att vägleda spelare genom diskussioner och konkreta exempel på vad som ska göras istället och vad som inte är tillåtet. Speciellt den nya spelar basen som har kommit in på Unive. Om jag blir staff så kommer jag se till att alla regelbrott tas på allvar oavsett grad. Jag vill hålla liter mer av Q&Ns där spelare kan prata om problemen på scen på dc via dialoger istället för att skriva ut en text och hoppas på att spelare lyssnar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att vara professionell då du representerar dig och hur folk visar respekt till dig men också att du representerar Unive community och vi ska visa respekt och professionalitet mellan varandra både spelare och staffs. Behandla andra som du vill bli behandlat själv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har ingen skola då jag pluggat klart och jobbar extra vid behov. Detta gör att jag kan vara aktiv i staff arbete och hjälpa Unive. Jag rpar inte så mycket då jag inte känner för det utan istället vill ägna mig åt straffarbete.

Hur länge har du spelat på Unive? 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit Medlemskaps Ansvarig under längre perioder.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, öppen för alla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka