Nekad dippmannen123 | Gäng ansökan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Vad ska gänget heta? Angels Of Multi

Vad heter du i verkligheten? Oskar

Ditt födelsedatum: 14 Januari 2006

Hur ofta kommer du vara inne? ca 4-10 timmar

Hur många timmar har du på Fivem? ca 1100

Berätta om din karaktär: Han heter Kurt Andersson och har alltid haft ett intresse för Mc han har varit med i Angels Of Multi tidigare, han har är i multistaden. ven varit med i andra mc gäng tidigare där han var vice president och i en stad var han President. I Angels Of Multi var han fullvärdig medlem och hade nära kontakt med sin mc klubb. Han har alltid haft en dröm att få ta över ett mc gäng. Han har en bror och en syster som han har levt med i hela sitt liv. Men han hade en tuff uppväxt med föräldrar som hade ont om pengar och detta påverkade han med. han kunde oftast inte följa med sina kompisar när dom skulle göra roliga saker. Han var alltid hemma och bara satt vid sitt skrivbord och målade osv... Han ville gärna ha en dator i julklapp men hans föräldrar sa bara att det inte fanns pengar till det. Hans kompisar fick alltid nya fina saker som han blev avundsjuk på, så varenda gång hans kompisarfrågade vad han fick i julklapp sa han att han fick mycket fina leksaker osv.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag vill ta över Angels för att förbättra gäng rp bland mc gäng osv, jag vill även kunna få fram ett syfte med mc gäng osv. Jag vill även kunna visa hur ett gäng ska bete sig och att man inte alltid behöver skjuta och råna folk hela tiden och att det finns andra saker att göra utan att blanda in vapen. Jag vill även kunna visa hur ett riktigt mc gäng ska vara och hur dom beter sig irl osv. Jag kommer även att hålla bra rp scenarion med polisen och andra gäng. Jag kommer även att försöka visa insperera andra gäng på hur dom kan föra sin rp nivå framåt så dom inte bara använder sig utav vapen och makt i sina rp scenarion.

Har du några med dig från start med gänget? eventuellt 1 person som kommer att bli vice president annars kommer jag att rpa mig fram medlemmar som man ska göra

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? jag tänker att vi ska presentera angels här i multistaden och även hålla oss lowkey på att vi har grova vapen och all info vi har om drog ställen osv.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit boss över några gäng i andra städer och har även varit medlem i angels så har erfarenheter från angels of multi och andra gäng så jag vet hur man ska hålla scenarion på bästa sätt osv

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag tänker att jag ska vara den som är en förebild för mitt gäng och visar hur man ska bete sig i ett mc gäng, jag ska även vara den som planerar alla våra scenarion

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag ska försöka ta hand om alla scenarion på bästa sätt och om något går fel så kommer jag att försöka rätta till det under scenariots gång och sedan ta det i scenario chatten efter scenariot är färdigt. Och om dom hade gjort ett väldigt grovt fel så hade jag tagit och klippat det och sedan hade jag lagt in en anmälan på det

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Finns många olika scenarion men om vi säger att vi ska göra ett bankrån så hade jag alltid några timmar innan planerat hur vi skulle genomföra bankrånet. Så jag hade lagt upp en planering på hur alla ska stå och vem som ska förhandla och vem som ska ta alla pengarna. Då hade jag satt 2 gubbar vi förhandlingen och 1 gubbe vid pengarna och resten hade fått gå runt lite i banken och tagit hand om gisslan osv. Sedan när vi väl var färdiga och skulle röra oss därifrån så hade jag sagt att om ni skjuter så kommer vi också att skjuta och sen hade vi dragit ifrån platsen utan att skjuta och gömt oss tills dom har gett upp jakten på oss och sedan hade vi dragit direkt till klubbhuset och lagt in våra vapen och sedan hade vi åkt ut med våra mc som om inget har hänt.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag hade gått runt till andra gängbossar och staffs och frågat lite hur mina medlemmars rp nivå är och om dom kunde förbättra något osv. Sedan hade jag alltid försökt lära ut mina medlemmar hur dom ska sköta sig i sina scenarion. Och givetvis kolla scenario chatten i dc

Hur hanterar du kritik? Jag hade tagit in all kritik och sedan försökt förbättra det och jag hade såklart inte tagit åt mig på ett dåligt sätt av all kritik

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka