- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199257825150/
Ditt Hex-ID: steam:11000014d572f7e
Vad är din discord tagg? dippwhipp
Vem var det som bannade dig? det var eran anticheat
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var ingen staff, felaktig anticheat ban.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade med en staff i supp, sen tog jag ut min bil, åkte ner till gs och fick en lag spike, sen så blev jag anticheat bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka vdma nån på piren för några år sedan, sen efter har jag bara blivit anticheat bannad tror jag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte blivit anticheat bannad
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, har lärt mig att köpa bättre dator
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000014d572f7e
Vad är din discord tagg? dippwhipp
Vem var det som bannade dig? det var eran anticheat
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var ingen staff, felaktig anticheat ban.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade med en staff i supp, sen tog jag ut min bil, åkte ner till gs och fick en lag spike, sen så blev jag anticheat bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka vdma nån på piren för några år sedan, sen efter har jag bara blivit anticheat bannad tror jag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte blivit anticheat bannad
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, har lärt mig att köpa bättre dator
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja