Accepterad Din Lallare | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Din Lallare

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173089180/

Ditt Hex-ID: 1100001484a379c

Vad är din discord tagg? Gurra#9789

Vem var det som bannade dig? Hammarlöf

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slogs typ 2 gånger på piren sedan så fick jag ban i 5 dagar för lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med en kille han hade kniv och slog ihjäl en kille med kniven sedan så tog han andra i th och sedan kom en random grabb som jag slog två gånger för han störde sedan fick jag ban i 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sv abuse, undvika support och c logg tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagits och bara rpat vanligt. Jag gjorde fel och ska ALDRIG hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte slåss på piren igen utan bara rollspela vanligt utan att lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Grejen är att min kompis kniv högg en kille och sedan tog en annan i th och då kom en kille under bron vid piren och då kom det en kille och då slog jag han vilket var väldigt dumt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka