Nekad Mackan0709 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan0709

Medlem
Servervakt
Meddelanden
73
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210262669/

Ditt Hex-ID: 11000014a81708d

Vad är din discord tagg? .mackan78

Vem var det som bannade dig? Momo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-12 135740.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För skrev n-ordet i lokal ooc och ljugit i ban överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och hammarlöf åkte bara runt och så kom shabbe i noclip och skrev i lokal ooc och då skrev jag detta. När jag använde det ord som jag gjorde så var det absolut inte menat som något aggresivt eller dåligt. Jag använde det impulsivt mot shabbe då vi är otroligt nära vänner och vi har den jargongen med varandra. Skulle såklart aldrig någonsin använde såna ord mot någon jag inte har den relationen med och jag kommer dessutom aldrig att använda såna ord på unive igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser problemet i att ha skrivit ett fult ord i fel forum och har fullt förstående när det gäller den bannen då det går emot unives regler och får unive att framstå fel utåt ifall nya medlemmar ser detta. När det gäller att jag har ljugit i överklagan så är detta inte något som jag känner till och ifall så är fallet att jag har det så är det inte medvetet isåfall och det kan jag lova er.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare vart bannad 5 gånger som e felaktigt under dom 3 senaste månaderna sen så är de för lall samt rasism en gång den var felaktig. och sen e de några fler men har inte koll på alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte använt de ord valet när jag skrev de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva något sånt inkompetent

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka