Accepterad Dimmis | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmis

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198875308353/

Ditt Hex-ID: 1100001368a7141

Vad är din discord tagg? .dimmis

Vem var det som bannade dig? Spoky

Bild på banmeddelande: bild_2024-10-06_065121396.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Av mitt beetende mot tjejer och att jag kalla en för hora en massa antal gånger som var fel av mig och jag det var dåligt beetende av mig att säga så mot en tjej som jag sjlv insåg att det var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kg, gänget sinfull, triad, 18th har krig mot kommer till triads port och sen så efter dom kom så hoppa vi ut och vi sköt mot hela kg några överlevde några inte, sen efter så kom dom fram med tjejen och då så sa jag hora till henne en massa antal gångr som var fel av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var absolut ingen felaktig ban jag gjorde själv fel och jag förstog var jag gjorde för fel jag ångra mig så mycket att jag sa de till henne och jag kommer aldrig göra om de nånsin i hella unive jag har sagt förlåt till henne med min hjärta och kommer aldrig upprepas igen och förstog vilket regelbrott jag bröt och vad jag gjorde för fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit felaktig bannad av anticheat annars har jag inte blivit bannad sen förra året, minns då inte vad som hände av den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha sagt hora till henne om jag skulle kunna backa tiden så skulle jag tänka igenom innan vad jag säger och att inte säga ord på mun utan att veta vad för konsekvsenser det får jag skulle kunnat gjort scenatiot mycket roligare genom att inte säga hora till henna en massa antal gånger

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt allt av respekt jag mår illa av att tänka på vad jag sa till henne jag ville gråta nästan men jag gjorde inte de jag ber verkligen om ursäkt med all min hjärta förlåt mig jag hoppas detta mening visar egentligen hur mycket jag bryr mig om att inte upprepas och att jag får chansen att säga förlåt till henne en gång till face to face

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka