Inaktuell ShadowkingGGG | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/shadowking_03871/

Ditt Hex-ID: steam:110000163d6afd6

Vad är din discord tagg? shadowking_03871

Vem var det som bannade dig? Issa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-29 220629.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade kalla en tjej för hora ig och han ut gick ifrån reglerna och inte handlingen i säg och inte personerna i säg och dels ville lära mig att om reglerna då jag ej visste riktigt vad som gällde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ska åka ifrån sjuk huset men då så kommer en polis patrull inkörandes och köra på mig som sitter på en surron. Vilket resulterar i att den sprängs och jag dör. jag kryper sedan fram till polisen och rpear på att jag är arg och kallar då polisen för hora var på en tjej frågar om jag kallade henne det men hinner inte svara då jag blir helt medvetslös efter så får jag ress utan att ens ansökt om det och åker på en bann direkt efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel absolut jag hade inte koll på att det var olika för tjejer och killar trodde det var gämn ställt vilket det ej var och jag rpade på att jag var arg jag skrev inget OOC eller sa något till henne utanför rpn så att på så sätt anser jag att den är felaktig men i slutet av dagen så brött jag mot serverns regler enligt er så då är det ju på mig med tanke på att jag borde kollat upp vad som gällde innan jag utförde handlingen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte åkt på några större bans ena gången kunde vi prata ut det och andra gången var det ett missförstånd som löstes sanbbt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde kollat upp mer innan samt försökt att vara lite trevligare då jag nu i efterhand förstår från deras synvinkel och absolut inte menade att såra henne eller något. Jag borde även kollat upp vad man får säga IG för jag trodde att det enbart var tomma ord då det har blivit så normaliserat för dem som spelar mycket som kriminella att man kallar varandra för horor hor ungar och så vidare. En sista sak jag hade kunnat göra annorlunda är att tänka efter innan jag utförde min handling och till vem som jag utförde den på som sagt menade verkligen inte att såra henne utanför RPn har försökt söka upp henne och be om ursäkt för det iallfall men inte hittat hennes dc tyvärr. Men som avslutnings vis så fanns det väldigt mycket som hade gått att göra annorlunda jag var bara sur och råkade tappa kontrollen men det är ej någon sorts ursäkt utan det ända jag kan göra är att be om nåd till er till servern och till henne så att vi bara kan gå vidare och jag kan få min andra chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att kolla upp vad som gäller samt tänka till en extra gång innan man utför en handling. samt tänka efter vem som man säger saker till och att det faktiskt finns en riktig person bakom skärmen som kanske såras av rpandet. Och att inte göra om det såklart. Samt mer om reglerna i säg har haft lite problem att tolka vissa av dem som t.ex den här men nu fattar jag den till 110%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det är förstått tack för mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka