Accepterad 3rik.2010 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3rik.2010

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198740077104/

Ditt Hex-ID: steam:11000012e7afa30

Vad är din discord tagg? robloxkungen2015

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: ktleWUw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja hade ett väldit dåligt beetende, man ska inte förnedra tjejer eller killar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på bilfirman occh sa att en tjej va snygg o pussa henne men ja va lite bakis då, jag fattar ju att de e fel o en dålig förklaring men ja menade verkligen inte det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel genom att göra det mot en tjej, ja vill verkligen bli unbannad för att de var ej meningen att bli sådär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror inte jag blivit bannad innan bara kickad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat gå in nästa dag isället för att spela bakis, och att inte ha sånt beetende

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Bete dig i framtiden

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka