Accepterad Diaz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diaz

Välkänd Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
488
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290561380/

Ditt Hex-ID: 110000113afe964

Vad är din discord tagg? !diaz

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-17 222910.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade på Strive RP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare spelade på strive och han bad mig gå över till strive för det va "mycket roligare" så jag gav det ett försök men det var skit tråkigt och kasst rent ut sagt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 320s ban var absolut inte felaktig. Det var mitt beslut att lämna Unive och då får man också ta konsekvenserna som kommer med det. Philip har varit väldigt tydlig med att man får ban om man skulle bestämma sig för att gå över till en annan Svensk roleplay server. Och jag har själv varit Sr.mod tidigare och spelat på servern i över 2 år så jag kan Unives regler in och utantill. Jag ångrar grovt att jag spelade på Strive jag spelade på Strive 2 gånger och jag tyckte det var pissigt,Rpn osv var inte lika bra som Unive och inte lika bra och aktiva staffs och inte alls lika bra uppbyggd server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men dom senaste har varit pga staff arbete eller bara inte menade att dom skulle vara där men jag har blivit bannad tidigare när jag inte hade spelat på servern länge. Pwg osv osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått över och kanske tänkt hmm är verkligen strive bättre än Unive? Svaret på den frågan är ju självklart nej.
Ångrar att jag tog det beslutet det var ett väldigt ogenomtänkt beslut jag tog där och då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av min ban till 120%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka