Nekad DevilOnTop | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DevilOnTop

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c307587

Vad är din discord tagg? atheo1x

Vem var det som bannade dig? Daplize och Shurda

Bild på banmeddelande: banna 16dgr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Daplize valde att banna mig då vi blev jagade och då hoppade dom ut efter några sekunder och riktade eller först gick en grabb i grön stickad tröja ut och precis därefter gick han tillbaka och då riktade ingen så jag vänder mig om alltså kameran och tittar åt höger då ser man en liten gnutta av 2 personer som riktar på föraren i bilen villket jag kan svära på allting att jag inte såg så jag hoppar ut och skjuter medans det står folk redo med vapen och jag vet att jag sa emot bannen i början men det finns inte så mycket att göra nu och jag förstod hela tiden att jag hade gjort fel men försökte komma runt det på ett sätt försöker bara vara ärlig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 personer åkte ut ur huset vi skulle åka och ta ut pengar sedan köpa skottlåder då åkte några efter oss och vi sa åk bara grabbar vi vill inte skjuta men dom fortsatte följa efter och då kom vi utanför huset igen och då säger dom "ni får inte åka in igen" och dom rpade på ooc regler och vi försökte hålla rpn och säga "vem är ni som bestämmer det" osv och vi försökte då åka där ifrån igen men dom sa till en icke medlem att köra in i oss så han kör in i oss och min skärm blir svart och röd och efter en stund alltså när den blivit röd så tittar jag åt sidan och jag har inte ett vapen mot huvudet så jag hoppar ut och skjuter en grabb men då såg jag i hörnet att det var 2 grabbar som riktade emot bilen och jag ångrar att jag hoppade ut och skjöt dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban i sig men ifrån min synvinkel var det ganska annourlunda, tänk er att ni precis kraschat och skärmen är röd och de e kaos och man ser inget för allt är rött och skakar runt så hoppar jag ut efter en stund när jag inte borde det och skjöt han. Alltså ifall jag ska vara 100% ärlig så hade jag gjort samma sak nu men jag skulle dock ha rpat längre på skador och ifall jag hade gjort det så skulle jag nog ha 5 vapen emot huvudet och då skulle jag absolut inte hoppat ut och skjutit så somsagt enda anledningen var för att jag inte såg dom 2.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig i hela mitt liv blivit bannad för fear rp. Jag är inte en problemspelare heller.

Min senaste ban var för att jag körde för snabbt ifrån sjukhuset och sedan körde på en bil alltså sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA aboslut jag hade kunnat suttit kvar i bilen och dragit ut på rpn och gjort /sme svimmat eller /me brutit benet eller liknande och sedan hoppat ut och hållt upp händerna men istället hoppade jag ut för snabbt. Jag förstår det jag gjorde fel och jag har aldrig gjort något sådant förut på mina 3 år här och borde bara rpat skador istället. Ser det som det större problemet än fear rpn då jag inte kunde gjort så mycket annourlunda jag svär på allting att jag inte såg dom 2 stå där det enda jag såg var en person framför mig men jag skulle dock SJÄLVKLART inte hoppat ut och skjutit utan skulle ha väntat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tycker att jag har fått med det tidigare i denna ban överklagan men ja det har jag, jag har lärt mig att rpa på skador mera och inte spela för min egen vinning men shurda hade dock gjort ganska mycket fel både tidigare i scenariot och efteråt men jag ska inte se det som en ursäkt. Jag har lärt mig att inte fear rp, ifall jag har ett vapen emot mig så hoppar man ut och håller upp händerna. Men det har också blivit så när jag kört här ett tag att jag bara gjorde det på impuls och det händer mig hela tiden för jag shoot on sightar aldrig utan jag riktar alltid men alla hoppar bara ut och skjuter mig och jag har gjort en anmälan varenda gång. Direkt efter scenariot revvade shurda sig själv och gick in i noclip och dom skrev snyggt kingen i ooc osv men det är inte en bortförklaring till det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Läs detta bror: Innan denna blir nekad utav dig @Daplize för att du tycker att det har gått för kort tid så vill jag bara att du ska veta att jag aldrig blivit bannad för något liknande och det var inte meningen att fear rp och jag ska inte ens vara krim när jag kommer tillbaka utan jag ska bli polis istället för är trött på att bli shoot on sightad för alla fear rpar på mig hela tiden så jag gjorde detta bara på impuls så snälla läs ialafall igenom min ban överklagan och neka den inte för att det inte har gått så långt tid ännu. Jag har legit inget annat o gö och de påsklov imorgon och helg o allt och de kommer vara event och jag ska bli polis snälla bror

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka