Nekad Devil | Beslut Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Ditt discord namn: atheo1x

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller + 17 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? shurda, daplize, bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det ser ut som att jag fear rpa men från min skärm så såg jag inte ens att någon riktade emot mig när jag hoppade ut. På shurdas skärm ser man 2 personer rikta vänster om bilen men jag tittade emot shurda och hoppade ut och skjöt han sedan dom andra när dom inte ens tittade mot mig.

Hur är beslutet felaktigt? Och för det första så gjorde shurda och dom också massa regelbrott, för det första så campade dom utanför vårat gänghus och när vi åkte ut blir vi jagade och vi ville inte skjuta så vi fortsatte att åka mot huset igen och då säger dom "ni får inte åka in till huset igen" villket är att dom rpar på ooc regler och dom voltar nästan med bilen och säger inte ett pip och dom ber en icke medlem köra rakt in i våran bil villket han gör och jag säger aj och lite sånt så ser jag folk springa ut ur bilen och säga "ut" men jag ser inte att en enda kotte riktar så jag hoppar ut och skjuter mot han med vapen i handen. Ifrån min skärm så riktade ingen och jag hade gjort samma sak idag men borde ha rpat bättre på skador men ser inte hur det är fear rp ifrån min sida. Det första shurda gör när han dör är att skriva "snyggt kingen" i ooc och sedan revva sig och gå in i noclip och banna mig. Man såg först från min pov att det står någon utanför bilen med vapen i handen men han springer bak och då kommer 2 till fram till bilen och riktar mot föraren med vapen men jag ser bara det i typ 0.5 sekunder att det står 2 styckna där för jag tittar på han som hoppar ut vid andra bilen och inte ens höll i vapen så jag hoppar då ut och ingen riktade emot mig när jag gjorde det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/k3KWpglp2yVS7tism?invite=cr-MSx6QjIsNDY1Mjg0Mzk

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Här var när jag hoppade och skjöt. Ingen riktade emot mig och det såg inte ut som att någon riktade. Dom stod vänster om mig med vapen mot föraren ocgh när jag hoppade ut så riktade ingen heller.1744304036352.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka