Nekad Derbi | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derbi

Icke Medlem
Meddelanden
521
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Saleh

Vad heter du på discord? Derbi.#9290

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Sommar: varje dag minst 6 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? började början av 2022 och sen försvann jag osv

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ganska mycket men eftersom först när jag började då lallade jag mest

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt är en person som är viltig inom rpn och han måste sköta sitt jobb eller rp för att andra icke medlemmar eller medlemmar kunna lära sig ifrån honom och även Att man ser till att servern sak var som den är inge bryter mot regler ingen lall att jag ska se att det är bra rp
och även att mans ska ha koll på att det är bra rp i servern och alla ska spela som man ska
och är ingen staff medn som typ polis att man ser till att folk ha bra rrp och även att ingen vdamr tillexempel eller bryter mot andra regler och att det ska vara som det ska inom servern. Och en servervakt kan kicka alla lalre och även banna och en sv underlättar staff arbetet vilket menas med att dem får det lite lättare med arbetet inom rpn. En sv ska inte använda sv abuse vilket menas med om man dör så ska man inte revva sig eller nån annan man känner

Varför vill du bli servervakt på servern? 1. är att jag streamer och ibland brukar det komma lalliga indivioder där det förstör för mig osv och då är det bra om man är sv i situatiuunen och är mogen och har bra respekt och har lärt mig mycket av mian fel och har även rättat till dem och även är jag väligt aktiv på servern och lägger ner mycket tid på unive och är seriös och jag är ingen sånhär om man dör så revivar man sig själv eller en annan kopis utan är ärlig och mogen som sagt och mycket aktiv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man exempel änvänder / och /toggleid i ett scenario och det är en tydlig regerl att de ej få använda det men du får använda det i piren exempel brukar vara mycket lall osv . abuse är att du ej får använda dina / när du är i ett scenario ex om vi säger en polis sköt dig då får du ej använda /revive det är ban på och indragen servervakt
𝓜𝓥𝓗, 𝓭𝓮𝓻𝓫𝓲

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka