Antagen Derbi | Ansökan till Servervakt [Troik, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derbi

Icke Medlem
Meddelanden
521
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Derbi

Vad heter du på discord? derbbii.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013ea68aee

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv dagen runt, både morgon och kväll, streamer oftast runt 5-6 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Finns inget alternativ för mig att bifoga en bild kan skicka bevis i pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har .Som servervakt ska du vara en förebild för dem andra runt omkring dig men också för alla i servern, din främsta uppgift skulle jag säga att förhindrar lall, de kan va tillexmpel i sjukhuste eller en annan plats. genom att vara närcarande där och visa upp dig som servervakt förhindrar du att lall förekommer,men även också att regelbrott kommer till dig du ska ej leta efter regelbrott och du ska vara som ett stöd för andra spelarna och vara ett hjälp till staffteamet genom att förhindra all typ av lall och regelbrott. du är ett stöd för staff teamet och som en kontakt för dem de vill säga att du har bannat någon då kan du kontakta en i staff teamet för att öka.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har blivit rekommenaderad eftersom har uplevt mycket lall under streams och speciellt under kvällar därför har jag valt att asnöka. Har också märkt mycket oseriös rp och lalleri vid allämnna platser som sjukhuset eller mekonomen och dår är det bra ifall man kan vara närvarande där som servervakt
anser att jag kan ta på mig det ansvaret samt är jag en person som har rätt så mycket koll inom detta och är aktiv person med goda kunskaper inom servervakt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korroption och abuse innebär att man tillexmpel hjälper sin vän igenom att använda sina perms inom sv eller att kicka någon ur servern bara för att jävlas eller abusa helt enkelt. det kan förekomma på olika sätt tilexempel att någon vän kontaktar dig igenom discord eller via ett annat sätt och ber dig om att kicka en person. abuse kan vara tillxempel att du använder dig av /dv eller /kick tillexmpel om du är i ett scenaario och väljer att dva någon bil bara för att kan det klassas som abuse.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka