Nekad Denstora96 | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denstora

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101512983/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Al dachri häto

Vad är din discord tagg? denstora#7068

Vem var det som bannade dig? Oliwer070

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte blev rädd. Dock blev jag inte rädd utan hamnade i chock, då det är första gången jag blir rånad. Visste inte riktigt vad jag skulle göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev precis bannad med anledningen FEARRP. Vid tillfället håller jag på att plantera weed då en bil närmar sig och säger stanna upp med händerna. Individerna är fortsatt i bilen när detta händer och jag ser en möjlighet att springa iväg, likt man hade gjort i verkligheten om man hanterart weed. Man stannar inte för rånare. Det är väldigt oproffsigt att Mods i servern väljer att använda Ban bara för att man lyckas springa iväg från platsen, vilket jag gjorde. Om spelet ska vara verklighetsbaserat så ska reglerna vara desamma. Inte att modsen får ett övertag och bannar för att de inte lyckats med ett rån. Något som också är väldigt dåligt är att när man som spelare går in och förklarar för Oliver på discord tas inte detta upp på ett bra sätt, utan man blir utskälld av hans tre andra kompisar och får ingen riktigt bra anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker båda två gjorde fel. Att springa ifrån ett rån är förmodligen inte det mest optimala. Men med tanke på att jag kom en bra bit är det möjligt att göra på det sättet. I verkligheten kan människor som blir rånade även springa, därav jag gjorde det. Jag tycker Oliwer gör fel som utövar sin makt och bannar mig först när jag kommit en bra bit och de inte hunnit ikapp, istället för att banna så fort jag springer ifrån dem.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns var i början av tiden på staden. För varje bann har jag skärpt mig och inte gjort om samma misstag. T.ex Slog jag folk utan anledning, något jag slutat med. Jag frågade även om hur man t.ex Push to talk, något jag även nu förstått att man inte ska prata om i spelet då jag ska leva in i min karaktär. Jag blev även bannad för power gaming, något jag slutat med helt då jag förstått innebörden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag kunnat stanna. Men jag trodde det mest realistiska var att föröska rymma. Hade jag dock vetat att det är orealistiskt så hade jag självklart stannat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte får springa ifrån rån, och detta kommer jag inte göra längre.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka