Nekad Charlie08 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie08

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-fansen-lwz7 — FiveM, Utgår 2026-03-25
Anledning: tar kille från sjukan framför polisen och springer när han blir siktad på
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Vi var i en skottlossning och min polare blev nedskjuten och polisen kom och tog med han till sjukan och jag och en annan polare åkte dit och hade planerat att jag skulle springa in och ta han och den andra skulle stå ute och vänta på att jag kom så att vi kunde ta oss snabbt där ifrån. så jag sprang in och väntade på att få ett bra läge där poliserna inte var beredda på att jag skulle ta upp han och springa och sen när jag tog upp han sprang jag en bit sen blev jag tesad och sen handfängslad men tog mig ur handfängslet och sprang till bilen och vi åkte där ifrån.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag för har fått mig förklarat att scenariot var bra tills jag blev tesad och handfängslad men slet mig ur och forstatte springa.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Hade kunnat gett upp där efter jag blev tesad.

Varför ska vi ge dig en till chans? För har förstått felet jag gjorde i slutet av scenariot och kommer tänka på det betydligt mycket mer fram över

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka