Inaktuell DenMögligaAnkan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

autismo4882

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Ditt discordnamn: autismo4882

Ange ditt födelsedatum 29 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är intresserad av att bli Staff på Unive. Att vara en del av Staff Teamet på Unive kan och kommer vara spännande, roligt, super kul och mycket lärorik. Jag skulle vara en bra person för Staff eftersom jag är pålitlig, ansvarstagande och har erfarenhet av att hantera konflikter och skapa en bra upplevelse för alla spelare. Jag är också bra på att kommunicera och samarbeta med andra. Jag skulle göra mitt bästa för att se till att servern är trygg, rolig och rättvis för alla spelare. Jag skulle vara en fantastisk person för Staff på Unive av flera anledningar. För det första är jag väldigt engagerad i rollspel och har en väldigt bra förståelse för hur viktigt det är att ha en trygg och rolig upplevelse för alla så att det blir roligt. Jag är också väldigt pålitlig och ansvarstagande, vilket är en dem egenskaperna som jag har som är bra för att vara en del av det underbara Staff Teamet som vi har här på Unive. Dessutom har jag en stark passion för spel och teknik! Jag är även mycket sträng och kommer att ta Staff Rollen på allvar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att RP Nivån skulle möjligtvis kunna förbättras, samt att ge dem som lallar runt konsekvenser! Samt att alla ska börja följa alla regler son vi har här på Unive!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vi ska arbeta tillsammans som ett lag. Vi kommer också att se till att reglerna följs strikt och så att det finns konsekvenser för dem som bryter mot dem. Detta kommer att skapa en mer trovärdig upplevelse för alla. Tillsammans med resten av staff-teamet kommer vi att vara närvarande och tillgängliga för att svara på Reports och Help, hantera konflikter och ge vägledning för att hjälpa till att skapa en bättre upplevelse för alla spelare. Samt att vi kommer att specca alla scenarion så att alla följer reglerna. Samt att vi i Staff Teamet kommer att vara engagerade i att förbättra rp nivån på servern. Tillsammans så ska vi se till så att det finns tydliga regler och riktlinjer för rp och att de följs strikt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin roll som Staff är mycket viktigt. Det handlar om att vara ansvarsfull, pålitlig och respektfull i alla interaktioner med spelarna och övriga medlemmar i communityn.

För att agera professionellt som Staff så kan man följa några riktlinjer som tillexempel:
1. Var tydlig och följa alla regler och riktlinjer som finns.
2. Vara öppen och hjälpsam mot spelarna, och svara på deras frågor på ett vänligt och professionellt sätt.
3. Hantera konflikter och problem på ett rättvist sätt.
4. Upprätthåll en positiv och respektfull attityd mot alla medlemmar i communityn.
5. Håll konfidentialitet och respektera spelarnas integritet.

Detta är mina riktlinjer som jag kommer att följa om jag blir Staff, samt att jag kommer att fixa mer riktlinjer. För mig personligen är det mycket viktigt att agera professionellt som Staff. Det hjälper till att skapa en trygg och respektfull miljö för spelarna och bidrar till en positiv upplevelse för alla. Det är också ett sätt att visa respekt för det ansvar som kommer med att vara en del av Staff Teamet. Samt att agera professionellt som Staff innebär att vara engagerad i sitt arbete. Det handlar om att vara tillgänglig för spelarna, svara på deras frågor på discord och in game, samt svara och hjälpa dem med deras report och help ingame samt ge dem den support som dem behöver. En av dem viktigaste delarna av att agera professionellt är att vara rättvis i sina beslut och att följa de regler och riktlinjer som finns på servern. Det absolut viktigaste av allt när man är Staff är det att vara en förebild för spelarna och att visa respekt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att hitta en balans mellan mitt Staff-Arbete, Mitt privata liv och min RP. För att kunna lägga upp mitt Staff arbete och skapa balans till mitt privata liv och RP så kommer jag att använda mig av följande punkterna:

Först av allt så kommer jag att skapa en tidtabell som jag kommer följa strikt. Jag kommer att planera min tid noggrant och sätta perioder för mitt Staff Arbete, min RP och mitt privata liv. Detta kommer att hjälpa mig att hålla koll på mina olika händelser och undvika att de kolliderar. Sedan kommer jag att Prioritera o O-Prioretera. Jag kommer att Identifiera vilka uppgifter som är mest brådskande och viktiga i mitt Staff Arbete och min RP. Men mitt Staff Arbete kommer att gå långt före min RP. Jag kommer att Prioritera min Staff över RP. Efter det så kommer jag att skapa tydliga gränser genom att skriva när jag är tillgänglig för Staff arbete, RP och privatliv. Jag kommer att meddela dessa gränser till mina teammedlemmar och RP-partners så att alla är medvetna om när jag är tillgänglig och när jag behöver tid för mig själv. Of course så kommer jag att ta hand om mig själv. Jag kommer såklart att se till så att jag prioriterar min egen hälsa. Jag kommer sätta av tid för att koppla av, träna och göra saker som jag tycker om utanför mitt Staff arbete och min RP. Slutligen så kommer jag ha en öppen kontakt med mina teammedlemmar och RP-partners. Samt diskutera eventuella konflikter som kan uppstå och arbeta tillsammans för att hitta lösningar som fungerar för alla. Jag är också mycket berädd på att Sluta RP och bara göra Staff Arbete!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började min RP genom att ladda ner FiveM, det första som hände var att jag blev tipsad av min kompis dodeltv5 om denna server och har inte slutat spela på den ända sen dess. Jag har sammanlagt på FiveM 580 timmar och det är bara på Unive. Jag skapade ett Unive Konto (Webbsidan) den 11 Oktober 2021!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nepp! Jag har inga tidigare erfarenheter som Staff, jag har varit Servervakt dock! Det var väldigt kul faktiskt och tyckte väldigt mycket om det!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Det tog mig en sån väldigt lång tid att skriva allt detta, jag har suttit och skrivit ända sen klockan 17:24

Tillbaka