Nekad Denfullatigern | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Ditt discord namn: Denfullatigern

Ditt Hex-ID: steam:110000170bf3420

Vad för typ av beslut gäller det? indragen kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? toris

Varför tror du själv att beslutet togs? det står från synkat för fearp

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill bara ta upp att jag tycker det va fel att min krim roll blev indragen. Det va ett missförstånd o jag hoppas ni kan kolla på det igen. Jag va mitt i att bli gripen av en polis, så jag fokusera helt på honom och såg faktiskt inte att nån annan stog o rikta mot mig från sidan eller bakom. Jag mena absolut inte att non-rpa eller ignorera situationen, jag såg dom bara inte i stunden. Jag fattar att det kan sett konstigt ut utifrån, men för mej va det bara ett ärligt misstag. Jag RP:ar alltid seriöst o försöker hålla mig till reglerna, speciellt när jag kör krim. Hade jag sett att dom rikta hade jag såklart lagt mig direkt, men jag uppfatta aldrig det hotet förrän efteråt. Jag hoppas ni kan förstå min sida o kanske kolla på om det verkligen behövs att hela rollen dras in. Jag vill fortsätta bidra till bra RP på servern o är öppen för feedback om jag gjort nåt fel. Det va verkligen inte med flit.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte fått något bevis av toris

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka