Nekad Denfullatigern | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Ditt discord namn: Denfullatigern

Ditt Hex-ID: steam:110000170bf3420

Vad för typ av beslut gäller det? indragen kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Fearp står de från unive sync

Hur är beslutet felaktigt? Ville ba skriva igen angående att min krim roll blev indragen. Jag vet att ni redan nekat förra meddelandet men ja känner verkligen att det inte va rätt, o hoppas ni pallar ge detta en chans till. Det som hände va att ja blev gripen av en snut, o mitt fokus va helt på han som tog tag i mej. Jag va inne i RP:t o fatta inte riktigt att det va fler som stog runt omkring o riktade vapen mot mej från nåt annat håll. De va mkt som hände på en gång, o jag försökte hänga med i situationen, men ja såg helt ärligt inte att nån rikta, annars hade ja självklart lagt mej ner direkt. Jag försökte inte bryta nån regel eller så, ja fatta bara inte att det va vapenhot från flera håll. Jag har ingen anledning att inte följa fearpa, ja vet att man ska va rädd för sitt liv när nån riktar vapen, o ja håller med om den regeln. Men i detta fall va det ba ett ärligt misstag o inte att ja försökte ignorera hotet. Känns fett tråkigt att förlora hela krim rollen för nåt som inte va med flit. Jag har ändå försökt spela seriöst hela tiden o bidragit med RP så gott ja kan. Har inte haft massa varningar eller strul tidigare heller, o detta va inte nåt ja gjorde med vilja för att förstöra. Hoppas verkligen ni kan tänka om o kolla på situationen igen. Förstår om det såg fel ut från nån annans perspektiv, men från min sida va det inte med mening alls. Jag e öppen för att ta kritik eller kanske få nån varning, men att hela rollen ryker känns lite för hårt. Och jag vill även passa på att be om ursäkt till poliserna som va inblandade, till toris o framförallt till dig philip320 för det som hände. Det va inte rätt gjort av mej o ja respekterar erat RP fullt ut. Jag lär mej av detta o ska försöka bli bättre framöver.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nä jag har inte fått nå bevis eller klipp än, så jag vet fortfarande inte exakt vad det va dom tyckte va fel. Hade uppskattat om jag kunde få se nåt så man fattar bättre själv också.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Toris har redan nekat din besluts överklagan 1 gång, vänligen acceptera detta tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka