Nekad DencoNumber1 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dencoz

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
118
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Denco™#0572

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Hejsan! Detta är min berättelse om Per Andersson. När Per var liten så hade han en snäll mamma men inte så snäll pappa. Hans mamma var ganska fattig och hade inga pengar. Hans pappa hade slagit honom flera gånger, så han träffade inte honom längre. Tyvärr så blev han då mobbad i skolan för att alla dem andra barnen hade pappor som tog hand om dem. Per gick på fotboll, Han var väldigt bra. Men när hand fotbolls lag hade match så var det bara hans mamma som kunde komma och kolla, pappan fick inte. Det tyckte dem andra barnen var roligt för att dem hade pappor som kom och hejade. Saken var ochså att han inte hade några vänner eller något hus. Han bodde bara i en liten liten lägenhet. När Per blev 19 så dog hans mamma. Han var jätte ledsen. Nu när han är större så vill han kunna starta ett nytt liv här i Unive och göra sin mamma stolt. Hoppas han kan få en andra chans i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp, trevligt rollspelande, hjälpsam person och en allmänt bättre rollspelande karaktär :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kanske inte behöver vinna alla scenarion utan att man ska göra så att alla kan vinna, t.ex i ett bankrån, då ska man inte bara spela för att en själv ska vinna scenariot utan att man ochså ska spela för andra så att rollspelandet blir roligare för alla.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på bra fivem servrar och då kom denna upp på typ varje lista, så jag behövde testa. Jag älskar den hittils så nu vill jag ta ett till steg och bli medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka