Nekad viggan3399 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan3399

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? viggan33999

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: markus Torstenssen, 59 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, ledsen och ensam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär växte upp med en pappa som alkolist och en mamma som alltid jobbade för att försörja markus. Markus växte upp ganska ensamt eftersom att hans pappa var alkolist så hade han ingen att vara med eller någon som tog hand om honom på dagarna. Sedan fick han en fru och två barn senare i livet, både frun och markus hade bra inkomst så dem köpte en bil och reste väldigt mycket i den. men en dag när dem skulle åka bil så var dem med om en bilolycka och hela familjen omkomm förutom markus. därför idag 10 år senare lever markus ganska fattigt eftersom att han spenderat pengar på både ny bil och massa alkohol för att trösta sig själv och för att dämpa ensamheten. eftersom att markus var full hela tiden så förlorade han sitt jobb och fick ingen inkomst. Nu i framtiden har han bestämmt sig för att hitta en kompis och försöka komma över sin familjs död och sluta känna sig ensam. Han ska ta tag i sitt liv och skaffa jobb och försöka sluta dricka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom att jag spelat innan på både unive och på andra servrar och kan reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det manas att man inte bara ska spela för att man själv ska vinna i ett scenario utan man ska också spela så att andra kan vinna scenarion och också ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag, jag sade n-ordet för cirka ett år sedan och blev bannad men talade med support och förklarade vad som hände. jag blev unbannad eftersom att det var inte så farligt som det lät.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm- veichle deathmatch, rdm- random deathmatch, suntförnuft, social rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv på servern eftersom att jag spelar oftast över 70 timmar per vecka.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka