Accepterad D1zzzy | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

therealanton

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? .therealanton.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Linus Karlsson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Mogen, Snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Linus var liten så var han ett snille i skolan han vart mobbat eftersom han var så himla smart. Mamma bara grät skol rektorn ville inte hjälpa till med de problemen som Linus hade i skolan. Det enda sättet var att Linus bytte stil, vad som menades bli cool. Linus började hänga med dem äldre grabbarna och provade att röka. Efter några år så bestämde Linus sig att ta andra steget han ville starta upp ett gäng. Med den hybrisen som han hade gick han och berätta till sina grabbar att han ville starta ett gäng. Då vart dem helt galna och ifrågasatt han extremt mycket dem tillomed slog honom för att få reda vad som hade förse gått i hans huvud. Efter det så gick han hem till sin mamma och frågade ifall han fick bo där ett tag tills han hittar jobb. Efter fem års väntetid så har han än inte fått något svar på nått av dem jobben han har sökt till. Första jobbet han sökte till var att bli svetsare andra var snickare han hade betygen till det men tydligen så ville dem inte ha honom på jobbet eftersom hans bakgrund då han hade velat bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, rapportera folk som bryter mot regler och framförallt en skön upplevelse. Jag vill lära känna folk och verkligen sätta mig in i Unives sammhälle och passa bra in som en medborgare. Samt kommer jag kunna rolspela på ett unikt sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid själv ska vinna, utan ibland låta sig själv förlora för att göra scenariot roligare. Till exempel om du är med i en eldstrid med ett annat gäng och ni vet att ni enkelt kommer vinna, men det hade vart mycket roligare för alla om ni skulle till att förlora är det bättre att förlora. Det är viktigt att alla ska ha kul i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Man kan alltid göra fel men det lär man sig i framtiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, dödar något utan ett bakomliggande scenario, vdm dödar nån med din Bil som ett vapen. Suntförnuft Tänk så relistiskt som möjligt. Fear rp du ska värma om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig interjvu, Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka