Accepterad Deluxees | Medlem ansökning [Noobis94]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deluxees

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199136455424

Vad är ditt namn i verkligheten? Muhamed Begic

Vad är ditt discord namn? Deluxee91

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 1991

Berätta om din karaktär. Jag heter Denis kralj jag är 27 år gammal. Jag är född och uppvuxen i Södertälje. Jag har en lilla syster som heter Katja, Katja är idag 22 år gammal. Jag har bott hemma fram tills att jag var 17 år, idag har jag bott själv i över 10 års tid. Idag bor jag tillsammans med min fru Paula och vi väntar barn. Paula är gravid i sjätte månaden. Mina intresse utöver min familj är att jag har stor kärlek för grymma bilar. Jag blir alldeles till mig när jag meckar med en bil samt kunna göra den bättre / starkare. Jag har en dröm och det är att jag vill jobba inom bilbranschen. Jag vill kunna utveckla mig till en ännu bättre mekaniker. Mitt favorit jobb är väl att jag hade blivit anställd hos Mekonomen. alternativ något annat bilföretag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med mycket roliga och grymma scenarion. Jag är väldigt duktig på att Rpea mellan olika scenarion om det handlar allt från rån till att jobba lagligt på något företag. Jag är ganska ny på Unive och följer dess regler samt att jag tar det på största allvar. Är inte här för att förstöra eller lalla runt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med massa bra, jag tar Rpeandet på största allvar, är inte inne för att skojar runt. Har många vänner som spelat på andra servar men jag har sagt att denna är den bästa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låta sin motparter vinna i ett scenario och försöka glädjas åt det göra det roligt. Man behöver inte alltid vinna i ett scenario för att det ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket på twitch och verkligen gillat det jag sett.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka