Nekad william321143 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william321143

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? lallish321

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Clark Gustavsson.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Mogen och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är ganska så simpel, han växte upp i dalarna med sina föräldrar som båda är från Sverige. Clark e väluppfostrad och han vet hur man beter sig mot människor och socialt. Clark e en väldigt social person med ett ganska stort intresse för bilar, han har gått fordon linjen på gymnasiet och nu så flyttar han till staden unive för att kunna hitta ett jobb. framtdsplaner är ganska så simpelt det med, Clark kommer vilja leva ett vanligt liv här i staden unive, han kommer skaffa familj jobb och hus och inte vara kriminell utan bidra med en bra och rolig och seriös rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och en rolig seriös rp nivå, den rp nivån kommer vara en ballans mellan seriös social rp och rolig, asså jag kommer inte lalla men lättare sagt ha en unik rp men jag kommer såklart följa alla unives regler med min rp nivå. Jag ser fram emot det!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska inte spela för makt och pengar tex att man gör allt för att behålla sitt vapen genom att tex om du blir kidnappad så fear rp du och inte ger vapnet. Lättare sagt så i ett scenario så ska du följa alla unvies regeler för att underlätta att bli bannad eller få återgäder.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej asså jag började med fivem idag, Jag har kollat på fivem i 1 och halvt år och alltid velat testa det så jagf har sparat till en dator och jag köpte den idag ! så tänkte börja med fivem idag men jag vet rätt så mycekt om fivem eftersom att jag har kollat jätte mycket på 18 + server när folk kör-

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp att du ska värna om ditt liv tex om någon riktar ett vapen mot dig och säger hoppa ut ur din bil så ska du göra det för att du ska bry dig om ditt liv. Rdm: random death match att man inte får döda någon utan en giltig anledning. Vdm vechiel death match att du inte för använda ditt fordon som ett vapen tillexmpel du kör över någon eller något liknande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Ni kanske inte vill ta in mig för att jag aldrig har kört fivem förut men jag lär mig snabbt + jag kan det mesta om rp och jag är en mogen grabb som gillar fivem !

Hej!
Eftersom vi inte hittar några logs på dej så
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

måste man verifer med bank id för att bli tets medlem på en server låter kosntigt asså

Nekad.
Anledning:
Ej kompletterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka