Accepterad Deeypz | Medlem ansökning (panda) [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082246603/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Danne#6718

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Ryan. Daniel Ryan är född 2000-03-29 (22 år)
Daniel flyttade in i staden 2021 snart 2 år och har på den tiden i staden gjort sjuka grejer och fixat bra grabbar som alltid har hans rygg. Båda föräldrarna dog i tidig ålder så redan i 15 åldern började han tugga med grabbarna och langa höger och vänster.
Han fick ett kriminellt umgänge inom tiden och öppnade sitt egna gäng "Cosa Nostra". I Cosa Nostra har Daniel sina bästa minnen, alla grabbar och allt dem gjorde. Men för ett tag sen åkte Daniel in och satt ett straff på några månader för misshandel.
Nu när Daniel är ute ska han tillbaks till sina grabbar och börja köra igen. Daniel är halv svensk och halv singales.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har vart det innan men sa upp roller (privata anledningar) nu när jag kommer tillbaks är det inte så konstigt att jag ska få tillbaks.
Haft medlem sen 2021. Kan alla regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Men bra och roliga scenarion både kriminellt och för alla spelare. Samt en till aktiv bra spelare!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte enbart spela scenarion för vinna. Det viktigaste är att det går bra inom alla regler och att båda parterna har roligt.

Hur hittade du Unive? 2 år sedan genom en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka