Nekad dee | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988604549/

Ditt Hex-ID: 110000101b06a85

Vad är din discord tagg? Simon44#4315

Vem var det som bannade dig? san

Hur lång tid var din ban? 10d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bugg abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var vid kemikalierna och där kommer några grabbar och börjar kaxa. dem fråga vrf vi va där och vi sa att vi såg att någon skrev redbull k i twt vilket som innebär att man rånar. sen frågar han vrf vi leker gsf osv och sen börjar han rikta så vi kör därifrån och lägger några skott sen kör vi iväg. sen pittar han oss i 500 och jag hoppar ut och skjuter men jag får ett skott i huvet. sen kommer dem och tar mig när jag e död och sedan börja loota mig men han blev dödad medans han loota så han hann inte ta något. sen fick dem alla oss och då ville dem ta sin grabb men han satt fast i mig så då följde jag också me. sen valde jag att lägga min tec9 längst nere i mitt inventory. jag gjorde de endast pga att jag tyckte att deras scenario för uppbyggt på ett stort regelbrott. blev sen bannad för buggabuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner var och chillade runt. sen såg vi att någon skrev redbullll k i twitter villket som innebär att man rånar kemikalier. vi bestämde oss för att köra dit och kolla vad som hände. vi kör dit och märker att ingen rånar men då kommer några grabbar och frågar vad vi gör där. vi säger då att vi såg i twitter att någon råna och vi ville se vad som hände. men då väljer killen att börja vara jätte kaxig. han frågar varför vi leker gsf då dem äger drogstället osv. sen säger vi att han har det fel och sånt men han väljer att rikta. vi kör därifrån och lägger några skott. men eftersom att vi tänker på att polisen kan höra skotten och då kanske kommer snabbt så väljer vi att köra därifrån. vår förares sikte syntes inte (bugg) så han gick snabbt in i settings för att lösa de. det tog cirka 2sek men då väljer dem andra killarna att komma och pitta in i oss i 500 (inte 500 men du fattar). vår bil går du sönder och jag väljer att hoppa ut och skjuta, jag lägger cirka 10 skott och sen blir jag skjuten i huvet bakifrån. En kille kommer mitt under skottlossningen och bär mig och börjar söka igenom. men han dog rätt så snabbt och hann inte ta något. sen dödar dem alla mina grabbar och väljer då att plocka några kroppar. dem skulle ta sin vän men eftersom att han bärde mig när han blev dödad så satt han fast i mig så när dem hämta honom så hämta dem mig me. jag valde då att trycka f9 f2 för att lägga min tec9 längst nere i mitt inventory sen gick jag ut. enda anledningen till att jag gjorde det var för att deras scenario var uppbyggt på ett grov regelbrott men jag gjorde ändå fel. vi hoppade support då en staff speccade scenariot och då tog vi upp allt och dem tog upp sitt. jag fick en krim varniong för powergaming då jag valde att hoppa ut utan att rpa skadad när dem pittade. sen efter support ärendet bad san mig hoppa sup. dem hade då berättat vad jag hade gjort tilll san och san valde att dra min krim och ge mig 10d ban vilket han inte gjorde fel i

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då jag valde att bugg abusa för att inte tappa mitt vapen. det var fel av mig på alla sätt och jag kommer aldrig göra om det. Jag borde tänkt på att följa reglerna istället för att göra det jag gjorde. jag ber så hemskt myycket om ursäkt för det jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban var i 5d. gsf hade drivbyat mitt fd gäng och jag var där. jag valde då att plocka kroppar på en öppen gata vilket som såklart var suntförnuft. den bannen har jag tagit mycket lärdom av. sen har jag haft några andra bans men dem e gamla en var tex när jag va polis mm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde valt att inte gått in i mitt inventory för att lägga in min tec9 längst nere. det är bugg abuse och ett regelbrott. jag borde istället kunnat välja det rätta sättet och då att bara låta dem loota mitt vapen. en grej jag kan erkänna till är att jag inte visste att det fortfarande skulle vara buggat om jag gick ut ur mitt inventory. det ända jag hade tänkt göra var att lägga den längst nere.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte använda mig av buggs. utan följa reglerna och alltid utgå från dem. jag har även lärt mig att inte bryy mig om ett vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka