- Meddelanden
- 75
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198264038777/
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? Sheeesh#1204
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär som är född 1998-05-05 26 år han heter Falle lalle som då är min karaktär han är den som är lugn i killgänget som han är med han dricker inte röker inte tar inte droger alltså en vettig människa som är glad. Det han mest gillar är att umgås med dom civila i den staden som han bor i den staden är Unive. Det Falle lalle vill göra i sitt liv är att starta en business det är för att han gillar att lyssna och analysera sina motpartner han gillar dock inte att prata så speciellt mycket men när han väl blir arg då smäller det i huset. Men det händer inte ofta så han brukar göra det som erbjuds för han gillar att göra business gängen emellan. Hans inställning gentemot polisen och andra personer är detsamma blir han orättvist behandlad så vill han göra sig själv hörd och ibland lite för mycket haha. Han vevar häller inte mot polisen han vevar inte mot någon om ingen gör han illa såklart. Men sen så byter allting håll hans business börjar gå dåligt att får inte in något slags pengar allting bara faller för Falle lalle allt händer så snabbt och allting händer bara för att hans konkurrenter vinner ett bet och det var att den som först lyckas skapa en bil helt på el som räcker i oredlighet och dom klarar det genom små sol paneler på taket och sidorna på bilen. Falle lalle blir desperat då så då kommer hans gamla vän som vi inte riktigt har pratat om och frågar han om han vill jobba för han och så desperat Falle är så går han med på det utan att veta att det handlade om droger. Men Falle hade skrivit ett kontrakt utan att veta vad han hade gett sig in på (KORKAD). Men han gjorde det för dom och han märkte hur pengarna bara steg och steg så han börjar anlita folk för att jobba för han och han tjänar fett med cash. Falle skapar ett gäng aka en mafia och dom börjar ta över staden. Men Falle lalle blir ledsen för detta är inte han men han gör det ändå fortsättning följer om Falle lalle.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? Utöver rp känner jag att jag ändå kan tillföra en glad person med alla hästar i hagen
eller hur man säger. Alla ni i staff vet förmodligen inte vad för virke jag är av. Tar väldigt sällan åt mig av vad folk skriver i general. Det är internet, folk är inte alltid seriösa i det dem skriver. När det kommer till rp då så känner jag som sagt att jag har mer att ge. Jag är en kreativ person som inte skäms för att åka på olika events på servern. Ställa upp och vara en del av andra folks scenarion. exempel tävlingar, utställningar, begravningar osv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är utan tvekan den bästa servern jag har sett inom youtube och hört av min kompisar. Både när det kommer till script och spelarbas. Det är sveriges ledande rp server just nu och jag vill vara en del utav den.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar tyckte att det var en bra server sen har jag sett mycket ont och gott om er men mest gott
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på servern är att fullfölja scenarion och jag behöver absolut inte alltid vinna dem. det är det mitt mål är med servern scenarion jag gillar att göra eller hoppa in i scenarion och som jag sa innan behöver inte vinna dom.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är nog mest att göra eller kolla på scenarion och vara lite ballas på det bra sättet inte failRP. om ni inte fattar så kan jag bara säga priv. så det är nog att slags hitta några kompisar göra scenarion och vara glada för det är det jag älskar med rp och det är därför jag tycker att denna server är rätt att göra scenarion på och sen RP dom såklart.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope bara lite då och då på SKRP som jag är lite trött på om man kan säga så. men jag känner min RP kvar och jag har spelat på väldigt många servrar för ut. har 150h typ på detta konto och mitt andra ca 70h. så 220h sammanlagt.
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? Sheeesh#1204
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär som är född 1998-05-05 26 år han heter Falle lalle som då är min karaktär han är den som är lugn i killgänget som han är med han dricker inte röker inte tar inte droger alltså en vettig människa som är glad. Det han mest gillar är att umgås med dom civila i den staden som han bor i den staden är Unive. Det Falle lalle vill göra i sitt liv är att starta en business det är för att han gillar att lyssna och analysera sina motpartner han gillar dock inte att prata så speciellt mycket men när han väl blir arg då smäller det i huset. Men det händer inte ofta så han brukar göra det som erbjuds för han gillar att göra business gängen emellan. Hans inställning gentemot polisen och andra personer är detsamma blir han orättvist behandlad så vill han göra sig själv hörd och ibland lite för mycket haha. Han vevar häller inte mot polisen han vevar inte mot någon om ingen gör han illa såklart. Men sen så byter allting håll hans business börjar gå dåligt att får inte in något slags pengar allting bara faller för Falle lalle allt händer så snabbt och allting händer bara för att hans konkurrenter vinner ett bet och det var att den som först lyckas skapa en bil helt på el som räcker i oredlighet och dom klarar det genom små sol paneler på taket och sidorna på bilen. Falle lalle blir desperat då så då kommer hans gamla vän som vi inte riktigt har pratat om och frågar han om han vill jobba för han och så desperat Falle är så går han med på det utan att veta att det handlade om droger. Men Falle hade skrivit ett kontrakt utan att veta vad han hade gett sig in på (KORKAD). Men han gjorde det för dom och han märkte hur pengarna bara steg och steg så han börjar anlita folk för att jobba för han och han tjänar fett med cash. Falle skapar ett gäng aka en mafia och dom börjar ta över staden. Men Falle lalle blir ledsen för detta är inte han men han gör det ändå fortsättning följer om Falle lalle.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? Utöver rp känner jag att jag ändå kan tillföra en glad person med alla hästar i hagen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är utan tvekan den bästa servern jag har sett inom youtube och hört av min kompisar. Både när det kommer till script och spelarbas. Det är sveriges ledande rp server just nu och jag vill vara en del utav den.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar tyckte att det var en bra server sen har jag sett mycket ont och gott om er men mest gott
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på servern är att fullfölja scenarion och jag behöver absolut inte alltid vinna dem. det är det mitt mål är med servern scenarion jag gillar att göra eller hoppa in i scenarion och som jag sa innan behöver inte vinna dom.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är nog mest att göra eller kolla på scenarion och vara lite ballas på det bra sättet inte failRP. om ni inte fattar så kan jag bara säga priv. så det är nog att slags hitta några kompisar göra scenarion och vara glada för det är det jag älskar med rp och det är därför jag tycker att denna server är rätt att göra scenarion på och sen RP dom såklart.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope bara lite då och då på SKRP som jag är lite trött på om man kan säga så. men jag känner min RP kvar och jag har spelat på väldigt många servrar för ut. har 150h typ på detta konto och mitt andra ca 70h. så 220h sammanlagt.