Inaktuell Deckz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? Deckz

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag känner mig väldigt redo för att göra ett bra och utvecklat jobb, jag vill till en början hjälpa mycket med allas medlemskaps ansökningar och sedan försöka få chansen till staff igen. Jag är väldigt pratglad och därför hade det varit roligt att välkomna in nya spelare på servern och utöka unive. Jag är en väldigt hjälpsam person så jag känner att jag vill bli Ma. Jag har bra med tid för att sitta och läsa ansökningar och ta intervjuerna snabbt men effektivt. Kommer vara inaktiv då och då när jag är iväg eller tränar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig för jag är väldigt ansvarsfull av mig och är bra på att ta beslut. Jag kommer sikta högt om jag blir MA och jobba effektivt. Kommer ta många intervjuer och finnas aktiv på forumet. Några anledningar till varför jag just skulle passa som MA är ju som sagt att jag är väldigt ansvarsfull, hjälpsam och gillar att prata med nytt folk. Ni ska välja mig för jag tänker det bästa för unive och vill bara utöka spelarbasen och hålla koll så bra medlemmar förs in i servern.
Har även tidigare varit helper & mod.

Intervju

Kommer välkomna dem välkomnade och sedan fråga dem om de är redo för frågorna. Sedan drar jag igång med lite frågor och jag kommer ge dem Den tid dem behöver. I slutet när alla frågor är klara kommer jag prata lite vidare med spelaren och fråga om den kanske spelat roleplay innan och fråga om dem vet hur allt funkar, om de inte vet så hjälper jag dem lite och får dem på en god väg, sedan hälsar jag hejdå till spelaren och återkommer med svar på direkten!

Jag är en väldigt tålig spelare och orkar ta intervjuerna, ifall andra Medlemskaps ansvariga inte tar får jag ta ansvaret och det är en anledning till varför jag är bra för teamet. Jag kommer sitta väldigt aktiv som sagt på forum och i discord.

Jag skulle säga att jag är en förebild för unive och jag är en spelare som skulle förbättrat tankar kring unive mm. Har även varit tidigare mod så vet hur mycket på servern fungerar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt mina åsikter så ska du alltid bemöta folk på ett bra och trevligt sätt, de ska direkt känna sig trygga och bekväma. Om någon skulle haft en dålig ton och dålig attityd mot mig så skulle jag fortfarande haft en god ton osv men jag kommer överväga om han verkligen är värdig en medlemsplats här på unive då. (90 % chans att jag nekar om personen inte kan bete sig, de får då ansöka igen)

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen som medlem på unive ska kännas bra, man ska känna sig stolt över att få vara en medlem här. Jag vill sprida alla goda saker kring unive och förändra vissa spelares åsikter. Jag vill bara att alla ska tycka att unive är en bra server. Betydelsen som är väldigt viktig är att du är trogen till Unive och följer reglerna konstant. Detta förbättrar vårt rykte men också allas rp upplevelse.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav för att vara medlem på unive:

Kunna alla regler

Veta hur man uppför sig

Lyda reglerna

Alla regler - Rdm - vdm - copbait - combatlog - fearrp - metagaming - NLR - PWG - och viktigast sunt förnuft.

Även alla discord regler ska de följa

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret som Ma för mig är att få bort alla otrogna spelare och inte låta de bli medlem på servern . Ta ansökningar på forumet samt ta intervjuer med dem som gått vidare från sin skriftliga ansökan. Även vara aktiv och se till så att dem jag tar intervju med är trogna och kan följa reglerna. MA är ett väldigt stort ansvar och vi är nödvändiga för unive. Vi är med och påverkar serverns utveckling inom spelarbasen osv. Jag ska även specca när jag har tid och hjälpa till med reports mm. Banna folk osv,

Hur ser din aktivitetet ut? Ungefär 2-3 timmar på en skoldag och under helg så är det stor del av dagen. (Finns undantag med matcher osv)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka