Nekad davvax | Beslut Överklagan [mrpondanski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
11
Ditt discord namn: davvaking

Ditt Hex-ID: 11000011761f6e4

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget och ban i 7 dagar (5 nu) samt en prisökning till 520kr vilket är väldigt grovt.

Vem/vilka tog beslutet? Valentino och mrpodanski var med i support men jag vill gärna också att någon mod+ är med i detta ärende och granskar mina åtgärder.

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet drogs nog för att jag redan hade två krim varningar. Kom fram i support att det skulle leda till en krim varning men eftersom jag redan hade 2 krimvarningar fick det bli en indragen krim. Men jag är ingen problemspelare, mestadels av mina bans och mina varningar har varit ett misstag som har åtgärdats mesta dels i support. Har kunnat visa från min part och sedan reda ut det tillsammans med staffsen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag själv förstår det ur Valentino och Mrpodanskis sida, jag hade redan två varningar och det enda rätta beslutet enligt de var att dra in min krim. Men jag tycker att jag var värdig att få en chans, visa mina klipps prata med de innan de redan har bestämt sig för ett beslut. Men har kommer en liten förklaring kring min ban, indragna roll och min prisökning. Jag tycker att beslutet är felaktigt eftersom Valentino bara kom in i support. Deffade mig direkt och ville inte se eller höra någonting ifrån min part. Samtidigt som jag sitter deffade märker jag att jag blev kickad krim discorden. Vilket jag såklart tyckte vad väldigt konstigt eftersom han varken hade hört eller sett någon ting ifrån min sidan gällande klipps eller något. Hade direkt ingen chans att prata i support efter det då beslutet redan var taget. Men om jag ska snacka lite angående min ban då. Det började så att jag blev nedskjuten vid motorvägen, lite innan jag blev nedskjuten skulle jag lägga en emote för att jag skulle lägga mig ner. Jag hann inte lägga mig ned innan jag blev skjuten så det blev automatiskt så att jag la mig ned direkt när jag ställde mig upp efter ragdollen. Efter jag ställde mig upp efter ragdollen skulle jag precis börja skjuta emot de men eftersom en emote redan var igång så blev det så att jag låg ned. Jag tyckte att det var vettigt att ligga kvar på marken för att slippa bli nedskjuten direkt när jag ställer mig upp. Jag väntar ett tag innan jag ställer mig upp. Men när jag ska ställa mig upp kommer de som vi har krig mot fram till mig. Jag ser att han hoppar ut ur bilen och då förstod jag direkt att han skulle börja rikta emot mig. Han sa upp med händerna samtidigt som han hoppade ut ur bilen, han hade alltså inget vapen i handen. Så jag ställer mig upp precis när han hoppar ut ur bilen, med hjälp av min emote. Dödar honom och hans kompis i bilen. Jag anser att detta beslut med indragen krim roll var felaktigt då jag inte fick prata eller visa klipp i support. Det var också väldigt svårt att rpa på att jag skulle ställa mig upp långsammare. Det var alltså ingenting jag hade kunnat göra annorlunda i denna skottlossning enligt mig. Men banen gällde också powergaming, inte den powergaming där jag inte rpar på skador utan den powergaming där jag kör efter min egna vinst. De sa att anledning till varför de la den anledningen var för att jag började skjuta mot de när de hoppade ut istället för att bli kidnappad. Men jag tänker lite såhär, om man har en utväg ifrån att inte bli kidnappad, då tar man väl den vägen? Man blir inte kidnappad för att det är kul direkt. Så som sagt, jag tycker inte att det var värt att få indragen krim för detta misstag.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: På detta klippet ser man att jag egentligen ska börja rikta/skjuta emot de men istället lägger mig ned direkt på grund av emoten. Men liksom, om man tänker utifrån IRL så hade man ju inte direkt ställt sig upp DIREKT efter man blir skjuten, man ligger ju kvar. Men egentligen var det som sagt inte meningen att jag skulle lägga mig ner DIREKT eftersom det var emoten som gjorde det automatiskt eftersom jag redan hade en emote redo under tiden jag låg ragdollad.

Vet att du skrev att jag sitter och ljuger i min överklagan, men vi kanske har fått en fel uppfattning kring hur ärendet gick till. Vill gärna veta isåfall vad jag ljuger om

Din beslut överklagan är nekad eftersom du använder dig av emots och inte script som finns i servern som är med realistiska och för att du till och med erkänner till att inte velat spela för motparten.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka