Nekad Ville 8 | Beslut Överklagan (L1am.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ville 8

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Ditt discord namn: v1lle456

Ditt Hex-ID: 11000015a024d42

Vad för typ av beslut gäller det? ban 7 dagar under min testperiod så fick indragen krim medlem

Vem/vilka tog beslutet? knivinge. l1am

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att de tog beslutet för att jag valde att feara som jag verkligen inte borde gjort då det gör motpartens rp tråkig då han fick dö på ett sett som inte ska göras. förstår att staffsen valde att banna mig men de överdrev när de inte bara bannade mig för fear utan även brist på social rp och Shoot On Sigh jag tycker själv att det borde varit 2 krim varningar

Hur är beslutet felaktigt? det är inte felaktigt men för jag feara när en polis riktade men i support sa de att det va grov fear rp men jag visste att jag hade vapnet uppe i bilen och att det va en ar så tänkte att de var antingen döda han eller fängelse men jag tänkte inte så jag hoppade bara ut och skjöt skulle inte skjutit om polisen inte hade sett min kompis hoppa in i bilen med vapen sen krockade vi o polisen hade inte sagt ett ord utan bara riktade tror beslutet tog för att jag feara

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: de har tagit bort klippet

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka