Nekad glädjespridaren | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

187an

Medlem
Meddelanden
504
Reaction score
22
Ditt discord namn: 187an

Ditt Hex-ID: 11000014d6272f6

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? fille

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag och lukas123 hade ett litet tjafs och när han kränkte mig så valde jag att kränka tillbaka och då fick endast jag 2 krim varningar och 24h timeout

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom det va så som jag och fille kom överens om att gifen jag skicakde inte va något hetsigt eller kränkande men efter den gifen så började lukas123 kränka mig vilket jag därpå valde att kränka tillbaka vilket helt enklet endast var en försvarsmekanism från mitt håll eftersom jag som person själv ej tillåter att någon smutskastar mig men när jag valde att beskydda mig själv så valde fille att timeouta mig och ENDAST ge mig 2 krim varningar och inte lukas123 vilket var konstigt och felaktigt eftersom det var lukas123 som valde att börja hetsa och kränka mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://limewire.com/d/vj6Zo#ME9DfhYY8B

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du står för en oproportionerligt aggressiv och kränkande ton, du startar och fortsätter hetsen.
Det du gör är att förlöjliga och håna personer, medan Lukas absolut kan uppfattas som lätt spydig, men svarar inte med personangrepp och håller sig saklig.
Du skickar även hånande gifs som en pik mot en äldre person?

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka