Nekad davvaking | Beslut Överklagan [9jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
11
Ditt discord namn: davvaking

Ditt Hex-ID: 11000011761f6e4

Vad för typ av beslut gäller det? indragna alla roller och ban 5 dagar

Vem/vilka tog beslutet? 9jonte

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom att jag hoppade ut ur min bil och sköt ett av deras däck. De säger att jag inte pratade med de innan men jag gjorde det. Man hör bara absolut ingenting för att de är musik på i bakgrunden, men jag gjorde det.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att jag inte ens utgick genom att skjuta mot de som satt i bilen. Jag skjuter deras däck eftersom de drar därifrån. Bilen som jag sköt däcket på hade varit inblandad i en skottlossning som hände igår. Vi ville snacka med de, fråga vilka de var och varför de sköt emot oss igår. Men eftersom vi hade musik på och de antagligen inte hörde vad man sa. (Vilket jag inte märkte eftersom jag hade "streamermode" på. Vilket gör att jag inte hör någon bakgrundsmusik. Därför var det svårt för mig att förstå varför jag får indraget för att man inte hör mig prata. Låter lite löjligt ifall ni frågar mig. Detta har hänt en gång innan, att man inte hörde mig prata. Men då var det en staff där och min namn lyste upp till lila ifrån grönt. Vilket betyder att man pratar. Men eftersom det inte var någon staff här så är det väldigt svårt och veta ifall jag gjorde det eller ej. Därför är detta beslutet felaktigt eftersom det inte finns tillräckligt mycket bevis på min sida utan bara på deras sida. Från deras sida ser det lite skumt ut, det förstår jag. Men jag pratade med de, eller försökte. Men eftersom de inte heller svarade och sedan åker däfriån så skjuter jag deras däck för att få stopp på det. Sedan efter det så hoppar de ut och skjuter mot oss. Vilket jag fattar varför de gjorde eftersom jag sköt bort deras däck. Vi vann sedan skottlossningn utan att ha löst någon lösning till oss båda gäng.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick inget bevis skickat till mig i pm för att han inte "ville" skicka till mig. Vilket bara gör detta ärendet ännu mer skumt, jag blir inte tilldelad något klipp i min pm när jag ber om det. Jag fick inte se hela klippet i support heller. Han pausade bara klippet direkt när man såg mig skjuta däcket. Det finns inte tillräckligt mycket med bevis för att denna bannen och alla indragna roller ska vara giltig.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka