Accepterad LIL. Tjay | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIL. Tjay

Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
2
Ditt discord namn: ac.traxzz

Ditt Hex-ID: steam:11000014d3f5d67

Vad för typ av beslut gäller det? 17,5 fear rp poäng och min ban på 21 dagar.

Vem/vilka tog beslutet? Korpen_

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv på att beslutet togs som de togs eftersom att man kan se scenariot från olika vinklar. Man har olika åsikter, men visst kan jag förstå att det ser dåligt ut från ett perspektiv. Därför togs de beslutet som togs.

Hur är beslutet felaktigt? Det var ju såhär att det var 3 mot mig ensamstående. Jag krockar och en riktar. Jag hoppar ut ur bilen, försöker ta upp mina händer men någon bugg hindra mig för att göra det vilket man ser på mitt klipp efgtersom att jag jar mitt keyboard som overlay. Sedan ramlar jag ner från däcket och hamnar bakom en vägg. I någon sekund slutade alla 3 rikta, 1 var uppe på berg och rikta från avstånd 2 grabbar hoppar upp på en bil vilket gör att de sluta rikta, samtidigt som de hoppar upp på en bil så hoppar dem grabben uppe på berget in i en bil så ingen rikta. Då tog jag min chans, jag döda en av de sedan blev jag själv munnad. Jag fattar att de hade kunnat sett fel ut från deras perspektiv men på min skärm var de annorlunda. Men visst att de är 3 pers jag måste värna om mitt liv, det förstår jag. Men själv har jag varit med om att 1 grabb dödar mig och flera andra vilket inte då heller är så jätte realistiskt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mW7YzkG9lDJkv0-xc?invite=cr-MSwwbXksNTU0NTc3ODkz

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka