Nekad Elloiuyh | Beslut Överklagan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
126
Reaction score
6
Ditt discord namn: elloboi

Ditt Hex-ID: Behövs ej

Vad för typ av beslut gäller det? 10 poäng inom ett kriminellt syfte

Vem/vilka tog beslutet? Berdan och Mowgli

Varför tror du själv att beslutet togs? Dom ansåg att jag hade brist på social RP då jag hoppade ut och dödade en person på ett sätt som de inte ansåg såg rätt ut.

Hur är beslutet felaktigt? För det första så hade personen upprepande skottlossningar mot mig samma dag. Just innan detta hade jag haft en skottlossning tillsammans med han och hans gäng cirka en kvart tidigare. Jag hittade personen, hoppade ut och riktade, personen backade sin bil och där av sköt jag och han dog. Staffsen anser att jag skulle skjutit däck, vilket jag kan förstå men om man har en Shotgun som har otrolig spread så kan en person fortfarande dö även om jag skulle skjuta däck, jag säger inte att det är en anledning att skjuta huvud. Jag säger det för att det finns inget tydlig bevis som säger att jag gick för att skjuta huvud, visst jag dödar han på klippet men hur vet staffs att jag sköt huvud, att jag gick för att döda personen osv. Det finns inga konkreta bevis förutom att han vart dödad men med en shotgun kan jag ha skjutit på t.ex huven och han fof dör, det finns inga bevis som säger att jag gick för att döda honom. Jag skulle också säga att staffs gick för att bara ta åtgärder. Jag har varit en exemplarisk spelare sedan 1-2 år tillbaka, utan åtgärder och behållt samma kriminell roll i 2 år, ren från bans. Det finns ingen hänsyn till att jag har varit en spelare som följer regler utmärkt, jag säger inte att jag inte kan få åtgärder för de, men de tar ingen hänsyn till de och låter mig inte prata i support. Har även ett klipp där man skriker på mig och kickar ut mig i support utan att låta mig prata, vilket bevisar det här fallet ännu mer. Kan skickas om så verkligen behövs.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Staffsen har klipps på ärendet. Om ni behöver mitt klipp där de var otrevliga i support så kan det skickas om det så skulle behövas.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka