Nekad dati6687 | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dati6687

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420402321/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b6d2091

Vad är din discord tagg? Dati6687#8909

Vem var det som bannade dig? lachy_131

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: cofrxn Anledning: korruption inom yrke Placerad av: lachy_131 ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? korruption inom yrke det var mitt fel då jag ville vara krim men ville inte betala

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så detta hände för ett bra tag sen när jag var ny på roleplay jag jobbade som Securitas och jag brukade ta saker från Förrådet och jag och min kompis brukade rpa med varandra så det jag gjorde var att jag brukade ta typ buntband, ögonbindel osv och jag brukade skoja med min kompis med sakerna sen efter jag hade gjort det efter några dagar så blev jag bannad. då det var så länge sedan och jag var ny på roleplay då skulle jag vilja komma tillbaka till servern och bevisa att jag kan rpa bra och att det jag gjorde var någon jag gjorde bara för jag var ny på rp och var inte bra på det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde jätte mycket fel men som jag sa var jag ny på rp och nu när jag har fått mer kunskap inom rp så skulle jag vilja komma tillbaka då det vara roligt att rpa här och detta hände för typ ungefär 5 månader sedan och nu när jag har typ 200+ timmar på rp så skulle jag vilja komma tillbaka om det går

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej varit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte var korrupt när jag jobbade som Securitas då jag vill få en ny chans om det går

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska inte vara korrupt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Senast ändrad:
jag kunde inte logga in på min förra så det e därför jag gjorde den ny

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka