Accepterad xeternalzz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xeternalzz

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198783308100/

Ditt Hex-ID: steam:1100001310ea144

Vad är din discord tagg? onpat.

Vem var det som bannade dig? Philip320 tror jag för vart Klakesko Bannad.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag misskötte mig ordentligt jag sköt i noclip och var allmänt korkad och jag ångrar det grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alltså vet inte vad jag ska skriva det var så pass länge sen så kommer inte riktigt ihåg men jag kommer ihåg att jag sköt i noclip och höll på vilkt jag idag ångrar då unive var den roligaste servern jag någonsin spelat .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban jag förstår erat beslut men jag känner att det har gått 1 år och jag vill gärna ha en chans till då jag saknar att spela på unive och jag lovar att förbättra mitt beteende för det hjag gjorde var absolut inte acceptabelt det förstår jag men jag har lärt mig av mina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men kommer inte ihåg allt för det var så pass länge sen så hjärnan har glömt bort kommer bara ihåg meta gaming men det blev jag unbannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat strunta i och lyssna på andra och kört mitt eget race och inte skjutit i noclip det var det dummaste jag gjort någonsin kunde bara ha rollspelat som vanligt då jag brukade sköta mig väldigt bra enligt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAA jag har lärt mig det jag kommer göra annorlunda är att inte lyssna på andra sköta mig själv och aldrig göra om något såhär dumt igen för saknar verkligen unive och hoppas på en andra chans då jag verkligen tagit god av mitt misstag och lovar att inte göra något sånt dumt igen. hoppas ni kan lägga det jag gjorde åt sidan och låta mig komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Alltså det var 1 år sen så kommer inte ihåg blev bara skickad ur dcn och klakesko bannad troligtvis var det för jag var korrupt staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka