Antagen Dateddeee | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalmasen.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
133
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore Lilja

Ditt discordnamn: dateddeee

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2012

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag är en väldigt bra person som skulle kunna bli staff, jag kan bidra med att ta beslut och veta vad som är rätt och fel, sen ska jag som staff liksom inte försvara någon, eller vara på någons sida. Då begår man korruption, och ifall man gör de så ska man inte ha en staff roll. Jag som helper skulle också kunna vara aktiv i dcn, genom att svara på frågor och sen att kunna ta folk i support och tickets. Sen så ska jag ju såklart jobba ig också, såsom att kunna svara på /help frågor, samt specca folk när vi har misstankar osv. Sen är jag också väldigt snäll och trevlig, så i typ pm så är ju jag trevlig, men jag vet vad som är rätt och vad som är fel, så jag kan fof sätta ner en fot.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?
Jag tycker det är alldeles för mycket lall just nu på servern, och många går bara för sin egen vinst.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle säga det jag tycker till Staff Teamet, så att vi kan kolla på de, och att jag verkligen påpekar de, då det är viktigt att vi får bort allt lallande samt att de ska vara roligt för båda parterna. För att vi ska göra det, så ska vi ta bort alla som lallar och förstör rpn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är jätteviktigt att agera professionellt, för att du ska sätta rätt ban osv, samt rätt konsekvenser. Det är superviktigt att inte vara korrupt staff, inte vara uppkäftig osv, en staff ska alltid vara snäll och kunna regler samt de man får göra över inte göra, om det kommer någon i pm och är arg på en för man banna den, och de är ens vän, då ska man inte liksom begå vän korruption, och unbanna personen. Då ska man inte ha en staff roll.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Alltså, jag kommer göra mitt bästa att vara snabb i dcn, men sen är det ju olika per dag hur mycket jag kan vara inne på servern, men jag är väldigt mycket på discord, så det är en fördel med mig, sen så är jag ju också mycket inne på servern, och då ska jag fördela mitt staff arbete samt rollspela på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i cirka en månad, men då har jag lämnat förut, så jag har spelat här lite då och då, första gången jag vart medlem var i typ slutet på mars.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag kan alla grundläggande regelr, sen vet jag ju också vad som är rätt och vad som är fel. Jag har Inter riktigt varit staff förut, men jag har en nära vän som har varit staff, som har berättat väldigt mycket till mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag kan jobba med vad som helst egentligen!

Senast ändrad:
Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka