Antagen Dariszzgod | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dariszzgod

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? dariszzgod.

Ange ditt födelsedatum 13 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att bli MA för att hjälpa serverns utveckling och för att jag själv vill medverka för att servern ska få in mer medlemmar. Dessutom kommer jag se till att serverns medlemmar ser till att följa reglerna. Jag är aktiv om dagarna och lätt tillgänglig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som jag skrev ovan så vill jag hjälpa serverns framgång genom att ta in flera och kompetenta medlemmar. Jag är aktiv om dagarna om det inte är något viktigt irl som har hänt. Jag har även tidigare erfarenheter inom SV vilket gör att jag har en ide om hur man ska åtgärda folk. Är också vänlig och har ett bra humör vilket kan vara bra när man möter så pass många nya personer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska självklart följa den "gyllene regeln" = Gör ingenting mot andra som du inte vill att någon ska göra mot dig.
Alltså vara trevlig, ha bra ton och inte prata med dem som om dem vore npcs, alltså prata som om dem vore någon du träffa på irl.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlems rollen ska kunna betyda att man som spelare är självsäker på regler och inte är en problem spelare. Jag skulle vilja att man någon gång ska känna att alla medlemmar faktiskt inte är ute efter att förstöra för andra utan vill bidra till en rolig rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska kunna ha ett konsekvens tänk därför att man då kommer kunna lära sig av sina misstag vilket alla någon gång gör och innefattar vilket fel man har gjort. Självklart ska dem inte vara dryga och förstöra för andra men ni fattar principen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mina ansvar som MA hade bland annat varit att se till att medlemmar kommer in i servern och får en bra introduktion inom lite regler och sånt. Dessutom har jag ansvar för dem medlemmar som redan är inne i servern, vilket betyder att om dem gör massa regelbrott måste jag åtgärda det. Jag har även till gång till reports så jag hade även gått igenom den listan och löst de saker som finns där. Jag är alltså som en liten mini staff.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiveteten varierar med tanke på att jag går på gymnasiet, det beror alltså på om jag har många läxor eller prov inom snar framtid. Men oftast ligger det omkring 3-5+ timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

+rep Förtjänar en chans faktiskt, finns potential i denna grabb.

Välkommen till MA-teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka