Accepterad Dar1n | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137183680/

Ditt Hex-ID: 1100001462657c0

Vad är din discord tagg? flocksssssssssssssssss

Vem var det som bannade dig? waller

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
När jag befann mig i scenario och sedan blev kallad till support, kände jag mig frustrerad eftersom jag aldrig fick möjlighet att dela mitt perspektiv. Det ledde till att jag blev grinig mot staffsen. Jag inser nu att jag kanske borde ha förklarat min synvinkel lugnt och tydligt istället för att reagera med ilska. Att prata på ett respektfullt och fint sätt är alltid det bästa vägen att ta. Jag strävar nu efter att hantera liknande situationer bra och lugnt sätt för att få ett bra snack med staffsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag gjorde fel i ett scenario och behövde hoppa support efter vi prata lite bestämde dom att banna mig sen så blev det lite små prat sen var detta också på natten och jag var grinig eftersom jag var trött kom för jag hade en dålig atityd mot dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var i ett scenario och sen så blev jag tillkallad till support vi prata där sen blev jag själv grinig på staffsen eftersom det var typ 5-4 på natten insåg att jag gjorde fel men sen blev jag bannad och fatta att jag blev bannad. blev bannad för ett tag sen och ha inte velat komma tbx eftersom jag ville tänka igenom min ban och inte skriva ban överklagan då jag kanske skulle göra samma misstag igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vdm förrut och sånt men a såna saker inget grovt grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo att tänka mer i det där scenariot och att inte vara grinig mot staffsen och att inse att jag har fel och bara inte käfta emot staffsen då dom vill mitt allra bästa och bästa för servern har mognat nu och fattar att inte håna och lämna under support ärende

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid respektera staffs och inte lämna under support ärenden och inte ha mycket attityd not staffsen då dom vill allra bästa för servern del och för spelarenans del.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Glasklart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka