Nekad edde.9 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/edwinbossa/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? edde.9

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: 2FC5A100-D9CC-46D6-9711-102F0157265F.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag skrev en onödig kommentar efter att jag dog. Efter att ha väntat ut halva min ban så har jag tänkt genom mitt misstag och kommit fram till att det verkligen inte kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett skottscenario med många personer inblanade. Sen börjar jag skotta mot två grabbar å då ragdollar jag ena å sen börjar rikta men då e coppar han vilket jag har klipp på. Det är såklart ingen ursäkt för vad jag skrev men ni måste förstå att jag blir lite grinig om någon e coppar och sen dödar mig. Jag har full förståelse varför han bannar mig och jag har redan lärt mig av mitt misstag, jag har nog aldrig "hetsat" i ooc så det här var nog första och sista. Ger du mig en ny chans så kommer du adlrig se de där igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättaktig ban då det var jag som gjorde fel. Sånna där misstag brukar jag inte göra, tror ja aldrig har "hetsat i ooc" . Men jag lär mig av mina missag och speciellt dem som aldrig upprepas. Men jag tycker också att jag kanske kan få en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för allt möjligt. Men kommer typ bara ihåg powergaming eftersom jag bara har en ban på 3 månader. När jag började spela rp så blev jag ju bannad kanske ofta men jag gjorde aldrig och de jag gjorde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter innan jag skrev, eller så kunde jag bara ha skitit i att gå med i de där scenriot, för då hade ingeting hänt. . Men de blev som det blev och jag är 100% att ja inte kommer göra om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte skriva lite överdrivna grejer i ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka